Lillemandens bolig 18+6

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Happiness

Er SÅ dårlig til at huske at få taget billeder af mavsen. Men her er et af lillemandens bolig 18+6.

Synes den voksede hurtigt det første stykke tid, men nu er det ligesom gået lidt i stå de sidste 4-5 uger... Hvis jeg ik havde set ham til en scanning, ville jeg sgu være lidt nervøs... Mange spørger om jeg er sikker på jeg er i uge 19?!?! Ja gu er jeg sikker

Skal til misdannelsesscanning på mandag, og glæææder mig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Mormilla

Sød mave du har fået

Anmeld

10. februar 2011

Happiness

Mormilla skriver:

Sød mave du har fået

Tak. Men nu må den gerne snart vokse lidt mere Men mkin mor siger at da hun ventede min bror var hun heller ikke stor, men da hun så ventede mig, var hun kuglerund

Anmeld

10. februar 2011

NinaNymannMadsen

sikke en fin mave.
det kan være der kommer et kæmpe ryk med at maven vosker igen senere. men så længe du selv ved alt er okay med ham så er det da ligemeget hvad folk tror.

Anmeld

10. februar 2011

Happiness

Astasmor skriver:

sikke en fin mave.
det kan være der kommer et kæmpe ryk med at maven vosker igen senere. men så længe du selv ved alt er okay med ham så er det da ligemeget hvad folk tror.

Tak Ja, men blev godt nervøs da folk kommenterede maven, så var et nervevrag til kønsscanningen i sidste uge. Men han havde jo et fint hjerteslag og kejtede rundt

Anmeld

10. februar 2011

NinaNymannMadsen

MaybeMe skriver:

Tak Ja, men blev godt nervøs da folk kommenterede maven, så var et nervevrag til kønsscanningen i sidste uge. Men han havde jo et fint hjerteslag og kejtede rundt

ja og der går nok heller ikke længe før du virkelig kan mærke ham også.

Anmeld

10. februar 2011

Mormilla

MaybeMe skriver:

Tak. Men nu må den gerne snart vokse lidt mere Men mkin mor siger at da hun ventede min bror var hun heller ikke stor, men da hun så ventede mig, var hun kuglerund

Du skal os nyde at den ikke er i vejen Min søn havde jeg en lille sød mave. Men lige nu er jeg i uge 32 og jeg har en stor mave som jeg banker ind i alt med! Men du kan jo nå at få en stor mave

Anmeld

10. februar 2011

Happiness

Mormilla skriver:

Du skal os nyde at den ikke er i vejen Min søn havde jeg en lille sød mave. Men lige nu er jeg i uge 32 og jeg har en stor mave som jeg banker ind i alt med! Men du kan jo nå at få en stor mave

Hehe... Ja må nyde at den ik er i vejen Og kommer jo nok til at bande langt væk at jeg ønsker mig en sttoooor mave

Anmeld

10. februar 2011

Maalene

Eeeej, hvor har du altsa bare en flot babyhule

Der er dælme sket meget siden dit sidste mavebillede

Du ser skide godt ud

Anmeld

10. februar 2011

Happiness

Maalene skriver:

Eeeej, hvor har du altsa bare en flot babyhule

Der er dælme sket meget siden dit sidste mavebillede

Du ser skide godt ud

Tak søde. Synes selv det er gået lidt i stå... Men man vil jo gerne stolt vise den frem

Ja den sidder længere oppe nu, hvor den før bare var en lille "delle" rundt om navlen Men det er også næsten 12 uger siden det andet billede er taget...  Må altså blive bedre til at huske det....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.