Kreative og romantiske måder at fri på

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.452 visninger
6 svar
0 synes godt om
10. februar 2011

Cubic Sparrow

Jeg skimter (ikke så langt) ude i fremtiden, at jeg skal finde en måde at fri til min dejlige kæreste på. Og selvom det meget gerne skulle være unikt, kan man vel godt blive inspireret

Mon I har nogle gode og kreative forslag til, hvordan frieriet kan gøres yderst romantisk og mindeværdigt?

Måske tilmed baseret på egne erfaringer

Tak på forhånd!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

louise8723

Tror du ikke at du skulle have lavet den som anonym?

Hun kan jo læse det

Anmeld

10. februar 2011

netdaddy

Cubic Sparrow skriver:

Jeg skimter (ikke så langt) ude i fremtiden, at jeg skal finde en måde at fri til min dejlige kæreste på. Og selvom det meget gerne skulle være unikt, kan man vel godt blive inspireret

Mon I har nogle gode og kreative forslag til, hvordan frieriet kan gøres yderst romantisk og mindeværdigt?

Måske tilmed baseret på egne erfaringer

Tak på forhånd!

Hejsa

Kan godt forstå du gerne vil gøre noget ekstra ud af det.

Jeg kan fortælle hvordan jeg selv gjorde det...

Det var på en ferie på Kreta. En aften var vi ude at spise på en restaurant der ligger ned til vandet, og efter vi var færdige med at spise gik vi en tur langs stranden, og på et tidspunkt stod vi i vandkanten i den nedgående aftensol, vandet der stille bølgede op over vores fødder, og så ud over vandet.
Uden varsel gik jeg på knæ og friede til hende (skal lige siges at jeg fik våde knæer), og hun sagde ja.
Der var kun få mennesker på stranden, men dem der var der var vist ikke i tvivl om hvad der var sket, for da vi gik videre hånd i hånd, sagde dem der  kom forbi os tillykke .

Det sværeste ved det hele var at skjule ringen, for vi pakkede nemlig kun i én rygsæk...

Anmeld

10. februar 2011

Cubic Sparrow

louise4060 skriver:

Tror du ikke at du skulle have lavet den som anonym?

Hun kan jo læse det

Som jeg skrev, ser jeg det kun som en inspiration, og jeg vil næppe kopiere en måde ned til mindste detalje

Men tak for tippet!

Anmeld

10. februar 2011

Cubic Sparrow

netdaddy skriver:

Hejsa

Kan godt forstå du gerne vil gøre noget ekstra ud af det.

Jeg kan fortælle hvordan jeg selv gjorde det...

Det var på en ferie på Kreta. En aften var vi ude at spise på en restaurant der ligger ned til vandet, og efter vi var færdige med at spise gik vi en tur langs stranden, og på et tidspunkt stod vi i vandkanten i den nedgående aftensol, vandet der stille bølgede op over vores fødder, og så ud over vandet.
Uden varsel gik jeg på knæ og friede til hende (skal lige siges at jeg fik våde knæer), og hun sagde ja.
Der var kun få mennesker på stranden, men dem der var der var vist ikke i tvivl om hvad der var sket, for da vi gik videre hånd i hånd, sagde dem der  kom forbi os tillykke .

Det sværeste ved det hele var at skjule ringen, for vi pakkede nemlig kun i én rygsæk...

En meget eksotisk og romantisk måde at gøre det på. Tak, fordi du delte den

På en ferie er det hele mere afslappet, og at den trivielle hverdag er lidt på afstand, kan måske endda være en fordel. Jeg skriver 'metoden' bag øret

Anmeld

11. februar 2011

tinasmor

opper lige. Er ikke gift, så har ingen ideer

Anmeld

11. februar 2011

Frøken J.

Opper den lige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.