På indkøring af jeres børn i dagpleje/vuggestue eller børnehave...
Min mindste har jo fået plads i småbørnsgruppen i børnehaven...
Vi har været på besøg de sidste par dage og han er rigtig glad for det han leger godt med de andre børn og virker som om han føler sig tryk ved de tre voksne der er tilknyttet hans stue...
I dag kom vi på besøg igen og han løb bare ind og sagde godmorgen... Så en pædagog spurgte om jeg ikke ville prøve at gå lidt ..... Arrrrr, så her sidder jeg og er gået.... !!! Mads har jo være i dagpleje hos mig selv, så det er ret nyt for ham...
da jeg gik, blev han lidt ked af det, men Lene (hans pædagog) tog ham med det samme og da jeg kom på den anden side af vinduet for at vinke var han glad igen... - Nu sidder jeg så her og har det så underligt... - tror adrig jeg lære det... !!!! :'(
Vi har haft pladsen siden 1 feb og har været på besøg nogen gange men så har der været ferie, sygdom m.m. derfor er vi ikke rigtig startet op endnu...
Han kender huset rigtig godt, da Mille går der over - godt nok oven på, og Mikkel har gået i SFO der over også.....
Men hvorfor er det så pokkers hårdt .... jeg hader at skulle aflevere mine børn og jeg føler slet ikke ikke det er en rar ting...:S
Det er meget nyt at de har fået startet småbørnsgruppe op, men de er ved at have styr på det sidste nu, mangler bare lidt ombygning.
men nu er de store børn oven på så det giver noget mere ro for de små, så umiddelbart syntes jeg det hele ser fint ud nu... og børnene der over virker trykke og glade....
ÅÅÅÅ nej, hvor er jeg bare en pylre mor...
Fortæl mig lige I har det på samme måde,,, der er vel ingen af os der har lyst til at aflevere vores børn...
Knus Pia, som meget snart henter sin søn igen.... - selvom de mente han skulle blive og spise pasta og kødsovs og jeg skulle vente til kl 11.00 - det er 2 timer første dag alene !!!!!!!!!! :-o
Anmeld