Hvor længe har I brugt .....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

702 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

Pia.

På indkøring af jeres børn i dagpleje/vuggestue eller børnehave... Min mindste har jo fået plads i småbørnsgruppen i børnehaven... Vi har været på besøg de sidste par dage og han er rigtig glad for det han leger godt med de andre børn og virker som om han føler sig tryk ved de tre voksne der er tilknyttet hans stue... I dag kom vi på besøg igen og han løb bare ind og sagde godmorgen... Så en pædagog spurgte om jeg ikke ville prøve at gå lidt ..... Arrrrr, så her sidder jeg og er gået.... !!! Mads har jo være i dagpleje hos mig selv, så det er ret nyt for ham... da jeg gik, blev han lidt ked af det, men Lene (hans pædagog) tog ham med det samme og da jeg kom på den anden side af vinduet for at vinke var han glad igen... - Nu sidder jeg så her og har det så underligt... - tror adrig jeg lære det... !!!! :'( Vi har haft pladsen siden 1 feb og har været på besøg nogen gange men så har der været ferie, sygdom m.m. derfor er vi ikke rigtig startet op endnu... Han kender huset rigtig godt, da Mille går der over - godt nok oven på, og Mikkel har gået i SFO der over også..... Men hvorfor er det så pokkers hårdt .... jeg hader at skulle aflevere mine børn og jeg føler slet ikke ikke det er en rar ting...:S Det er meget nyt at de har fået startet småbørnsgruppe op, men de er ved at have styr på det sidste nu, mangler bare lidt ombygning. men nu er de store børn oven på så det giver noget mere ro for de små, så umiddelbart syntes jeg det hele ser fint ud nu... og børnene der over virker trykke og glade.... ÅÅÅÅ nej, hvor er jeg bare en pylre mor... Fortæl mig lige I har det på samme måde,,, der er vel ingen af os der har lyst til at aflevere vores børn... Knus Pia, som meget snart henter sin søn igen.... - selvom de mente han skulle blive og spise pasta og kødsovs og jeg skulle vente til kl 11.00 - det er 2 timer første dag alene !!!!!!!!!! :-o

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Pia.. Jeg synes bestemt ikke du er pylre mor.. :) Vi brugte 4 uger på at køre Mikkel ind i dagplejen... Den første uge var jeg der sammen med ham, hvor vi var der ½ time den første dag, og endnt med 3 timer om fredagen... Om mandagen var jeg dog med igen...det havde jo været weekendt hvor han havde været hjemme.. ;) Men så tirsdag uhh ha, der var han der alene i ½ time :'( Men det var bare gået så fint.. :D Efter de første 14 dage (hvor han var alene afsted) var han der til middag... :D Men hvor var det svært for mig at skulle aflevere ham.. :( men han klarede det så flot... I den sidste uge sov han til middag der oppe mandag og tirsdag, (hvor jeg hentede ham mere eller mindre med det samme han vågnede) de sidste 3 dage var han der og legede 1½ time efter han var vågnet af middagsluren... :D Og helt ærligt - jeg tror det var svære for mig end det var for ham... :'( Knus fra Camilla.

Anmeld

21. februar 2008

Pia.

Hej Camilla...

Tak for dit svar vi er vel hjemme igen og nu sover han sødt oppe i sin seng...

Det var gået SÅ GODT.... som jeg selv havde set var han glad da jeg kom ud på den anden side af vinduet... Han havde leget og rigtig hygget sig, de var så forbavset over hvor flot han snakker så han fik kun ros... :P - meget stolt Moar.... :P
Så jeg er bare så lettet og glad for at det gik godt... - det har også bare været så svært, for selvom vi fik pladsen d.1 feb. så har vi jo kun været der med flere dages mellemrum,... men jeg tror at fordelen er at han i forvejen kender både dem og huset...

Da jeg jo går hjemme behøver han ikke sove der nede, så vi fortsætter bare med de korte formiddage det næste stykke tid....

Knus en lettet Pia og en meget træt Mads,,,,

Anmeld

21. februar 2008

MorCamilla

Super dejligt at høre at det var gået godt... :D ofte tror jeg det er svære for en mor end det er for børnene når de skal starte i dagpleje, børnehave osv...
Jeg går også hjemme, og nyder det.. Men alligevel er Mikkel i dagpleje normail 6 timer om dagen, fordi jeg synes det er vigtigt at han kommer ud blandt andre børn.. Og han elsker det.. :D Om morgenen når han har fået morgenmad begynder han at snakke om Marianne (hans dagplejemor..) så det er bare dejligt...

Anmeld

21. februar 2008

Honningblomst

Dejligt at det går godt med at køre ham ind.*S*

Bliver altså lige nød til at spørge...er du ved at skulle igang med noget..*S*?? Job, uddannelse eller??

Knus fra nysgerrige Eva..;)

Anmeld

22. februar 2008

Pia.

Hej Nysgerrige Eva...

Nej ikke lige nu... *S* Men det vare nok ikke længe for jeg skal finde ud af hvad jeg vil og skal... :)

Knus Pia, som syntes det er okay du er nysgerrig ;)

Anmeld

22. februar 2008

Honningblomst

Hej Nysgerrige Eva...

Nej ikke lige nu... *S* Men det vare nok ikke længe for jeg skal finde ud af hvad jeg vil og skal... :)

Knus Pia, som syntes det er okay du er nysgerrig ;)

Spændende...ja, I disse tider får man vel ikke lov til at gå ledig...håber du finder noget der lige er dig, så ikke der er nogen der sidder og skal bestemme det.;)

Knus Eva...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.