night terror...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

birthee

Nogle der ved hvor jeg kan læse noget om det? Fik for et par år siden nogle papirer fra en børne-psykolog der var tilknyttet vores søn, desværre kan jeg ikke finde dem  og måske hvis der er nogle der ved hvor man kan læse noget om søvnens faser, da det er fase 2 vores søn springer over, og det er det der gør han får de her night-terror anfald...

HJÆLP!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

mor-til-vanessa

birthee skriver:

Nogle der ved hvor jeg kan læse noget om det? Fik for et par år siden nogle papirer fra en børne-psykolog der var tilknyttet vores søn, desværre kan jeg ikke finde dem  og måske hvis der er nogle der ved hvor man kan læse noget om søvnens faser, da det er fase 2 vores søn springer over, og det er det der gør han får de her night-terror anfald...

HJÆLP!!!

prøvede lige at google det.

http://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=SOVEVANER&id=15896

http://terror-night.blogspot.com/

det står en masse hvs man googler det

Anmeld

10. februar 2011

Hansen97

birthee skriver:

HJÆLP!!!

Min søn har haft det i 7 år men det stoppede helt for ca 4 mdr siden....
Har ikke fået nogle papirer på det og vi har prøvet alt.
Vækning, Sam sovning, fiskeolie, ikke for varmt, ikke for meget sukker osv osv...
Det jeg tror der endelig virkede var systematisk vækning i 14 dage startet op med fiske olie et halvt år i forvejen samt fast mængde søvn....
Hvis du har spørgsmål så bare Skriv!

Anmeld

10. februar 2011

millesofie

birthee skriver:

HJÆLP!!!

vi har selv haft det her hjemme og vi google det og så tog vi bare link for link, men kan self ikke huske de gode sider

men jeg kan huske at vi kom ind på nogle af dem via sider om angst ( børn og angst) og sider om forstyrret søvn og mangel på søvn hos børn

prøv at bruge et par timer foran din com og kig lidt rundt så skal jeg nok lige lægge hovedet i blød og se om jeg kan komme i tanke om noget (og så skriver jeg det self )

men held og lykke

Anmeld

10. februar 2011

Fru Dinesen

Puuhaaaa det er en hård omgang ..

Vores søn led af det fra han var 2 til han blev 3 år ...

vi var ved at gå ud af vores gode skind pga. det 

han græd og græd op til 3 timer hver nat og kunne slet ik finde ro 

skriv endelig hvis jeg kan hjælpe med nogle ? 

Knus Linda 

Anmeld

10. februar 2011

millesofie

du har ikke skrevet hvor gammel han er

vores herhjemme havde det da han var var omkring 2 og vi ved ikke om det hænger sammen med at han har fået selektiv mutisme (en angst sygdom som mest rammer børn)

ikke for at urolige gøre dig men det kunne jo være og så skal man jo have et vågent øje for barnet udvikling

Anmeld

11. februar 2011

birthee

Fisenberg skriver:

du har ikke skrevet hvor gammel han er

vores herhjemme havde det da han var var omkring 2 og vi ved ikke om det hænger sammen med at han har fået selektiv mutisme (en angst sygdom som mest rammer børn)

ikke for at urolige gøre dig men det kunne jo være og så skal man jo have et vågent øje for barnet udvikling

Frederik bliver 4 år her til maj, og det har stort set stået på siden han var 2... Så det er lang tid efterhånden... Kan du skrive lidt mere om hvad det der selektiv mutisme er???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.