Dictes mor skriver:
Jeg har rigtig ondt i halebenet og har haft det siden Dictes fødsel. Jeg har ikke tænkt over det så meget før nu, hvor jeg er begyndt i skole og derfor sidder meget ned. Når jeg har været til forelæsning og har siddet der i tre timer, så kan jeg dårlig nok bevæge mig bagefter, det gør bare så ondt. Men jeg tænker, kan jeg have forsturvet eller brækket det under Dictes fødsel, og det så er det jeg mærker stadigvæk efter 11 måneder. Det er ikke til at holde ud, jeg kan ikke en gang sidde i en blød sofa i et par timer og se en film uden det gør ondt. 
Jeg har døjet med det samme, og det skal siges, at i mit tilfælde har det ikke været i forbindelse med en fødsel.
Jeg har simpelthen fundet ud af, at det er en bestemt stol jeg sidder rigtigt forkert i. I dette tilfælde min kontorstol.
Men jeg fandt sådan set først ud af det ved et tilfælde og ved udelukkelsesmetoden. Efter jeg ikke havde siddet i den stol i lang tid, forsvandt problemet helt af sig selv. Og da jeg igen brugte stolen, kom det straks tilbage.
Og det skal siges, at jeg har både været til læge, fysioterapeut, kiropraktor etc uden held, de kunne simpelthen ikke finde ud af hvad der var galt.
Så naturligvis kan det være pga fødslen, men det er også værd at tage med i dine overvejelser, at det kan være pga en forkert siddeposition.?
For det gør NAS! Virkeligt ondt, så jeg håber du finder en løsning 
Anmeld