Korte brudekjoler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.140 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Mor til Mike

Jeg leder efter korte brudekjoler til et rådhus bryllup, men synes ikke jeg kan finde nogle hjemmeside med flotte korte kjoler? Nogen der kender gode hjemmesider med sådan nogle? har kigget i lilly, men sådan bare de.. er for enkle? eller for .. lige. De må gerne være lidt specielle og smukke. Håber nogen kender et eller andet sted hvor man kan få nogle fede nogen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Risen

Misselbek skriver:

Jeg leder efter korte brudekjoler til et rådhus bryllup, men synes ikke jeg kan finde nogle hjemmeside med flotte korte kjoler? Nogen der kender gode hjemmesider med sådan nogle? har kigget i lilly, men sådan bare de.. er for enkle? eller for .. lige. De må gerne være lidt specielle og smukke. Håber nogen kender et eller andet sted hvor man kan få nogle fede nogen

Ebay - Men så skal du være sikker i størrelsen.  - De har så stort et udvalg og nogle utrolig smukke kjoler

Anmeld

9. februar 2011

Mor til Mike

Risen skriver:

Ebay - Men så skal du være sikker i størrelsen.  - De har så stort et udvalg og nogle utrolig smukke kjoler

Ja okay, det ville bare være lidt trist hvis den så er grim på :&

Anmeld

9. februar 2011

Nettemor

har du tjekket http://www.brud-festgaarden.dk/ 

har ik været derinde og se nu her men de plejer at ha en del forskelligt. og nogle gange endnu flere i butikken.. men du kan jo altid ringe og høre dem.. der er lide kommet ny ung ejer så kan være hun har fået noget hjem som ik er kommer på hjemmesiden endnu..

Anmeld

9. februar 2011

ønskebørn74

Tjek denne side... Der er lidt under brud... Men se der er en del under konfirmation der sagtens kan bruges og er super flotte...

http://www.kjolehuset.dk/shop/konfirmationskjoler-433c1.html

Og skal den ikke være hvid er der masser og de er ikke dyre...

Anmeld

9. februar 2011

Maalene

Har hørt en heeel masse godt om

www.lightinthebox.com - har dog ikke selv bestilt herfra (ENDNU!) og der er alle mulige lækre brudekjoler, gallakjoler, cocktailkjoler - og jeg skal gi' dig skal jeg

Og der står mål på samtlige kjoler, så du kan være helt sikker på at få den rigtige størrelse - og så er der vidst massevis af farver man kan vælge imellem

Anmeld

9. februar 2011

Lise

Jeg fandt en råhvid knælang kjole i Edith & Ella... Ville ikke have en traditionel brudekjole da det netop var et rådhusbryllup, men det måtte gerne være lidt derhen af..

Her er lige et billede. Håber ikke du bliver blændet af de hvide ben

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. februar 2011

Filuca

Maalene skriver:

Har hørt en heeel masse godt om

www.lightinthebox.com - har dog ikke selv bestilt herfra (ENDNU!) og der er alle mulige lækre brudekjoler, gallakjoler, cocktailkjoler - og jeg skal gi' dig skal jeg

Og der står mål på samtlige kjoler, så du kan være helt sikker på at få den rigtige størrelse - og så er der vidst massevis af farver man kan vælge imellem

Wauw, ja der har de da godt nok utrolig mange smukke kjoler

Kender du nogen, der har købt derfra og ved, at man kan stole på at varen bliver leveret osv?

Kan se, at de har forretningssted i Kina, så man skal lige være opmærksom på, at der bliver pålagt told, når der er tale om levering af varer fra et land udenfor EU. Men ved ikke, hvor meget, der skal lægges oveni prisen... Er der andre, der ved det?

Anmeld

14. februar 2011

MaliksMor

onlinemode.dk

catwalkdeluex.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.