32+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

birthee

Var til jordemoder igår, da jeg var 31+6... Alt var som det skulle være, og baby er skønnet til ca. 1600 gram... Hjertelyden siger stadig det samme som skanningen, hvad angår kønnet, så jeg håber da at de kloge mennesker gætter rigtigt... Men tør ikke købe tøj i en bestemt farve, før baby er kommet til verden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Line Højdal

Dejligt... Så nærmer du dig efterhånden også termin - jubiii snart er det vores tur

Jeg er først lige gået ind i uge 31, men har bestilt tid til lægen... Glæder mig!!

Line

Anmeld

10. februar 2011

birthee

Glæder mig bare så meget - skal ned og købe ny madras til liften idag - fandt et sted her i byen, hvor de har dem til 100 kr... Så håber der er en der passer til min lift...

Skal til sidste lægebesøg i næste uge, det er lidt vildt at tænke på!!!

Anmeld

10. februar 2011

Line Højdal

Ja, det er godt nok lidt vildt med sidste besøg... så ved man for alvor det nærmer sig (hvis man ellers skulle være i tvivl)

Jeg skal først til sidste lægebesøg i starten af marts, hvor jeg så er 32+6, men det skulle ikke betyde noget at det bliver lidt senere end uge 32.

Den 22/2 skal jeg til første møde i mødregruppen - det bliver sjov... Vi er en meget lille gruppe på 3 førstegangsfødende, der alle 3 har valgt at føde hjemme! Jeg glæder mig rigtig meget til at se hvad det er for nogle tøser og til at snakke med nogle der stor foran den samme oplevelse som mig  Jordemoderen kommer også, så der skal også mærkes på mave, lyttes på hjerte osv. - det er altid pragtfuldt!!

100 kr for en ny madras til liften - det lyder godt nok billigt... Hvad er det for en butik? Jeg mangler nemlig også stadig en madras til liften!!

Knus Line

Anmeld

10. februar 2011

birthee

Det er sådan en danbo madras - synes faktisk den er okay - normalprisen er 200 kr., og den er bedre end den jeg havde i forvejen... Men det er jo så i en lokal butik, det er ikke sådan en kæde eller sådan noget...

Det lyder da som en god lille mødregruppe... Jeg skal først starte til fødselsforberedelse den 2. marts, så det bliver spændende at se hvor meget af det jeg når... Til gengæld er der arrangeret sådan et møde med sundhedsplejersken tirsdag i næste uge, hvor der skal snakkes om amning og sådan noget - det glæder jeg mig til, for havde svært ved at amme frederik...

Anmeld

10. februar 2011

mortil4dejligepiger

Hej med Jer.

Jeg har lige været til jordemoder her den anden dag - uge 29. Men jeg kan ikke huske -  er det i uge 32 man skal til lægen igen? Jeg synes næsten lige jeg har været der (uge 25)...

Anmeld

10. februar 2011

birthee

Jeg er 33+1, når jeg skal til læge igen... Lægesekretæren sagde til mig, at jeg skulle derned når jeg var i 34. uge... Da jeg var ved jm i tirsdags, sagde hun at der var kommet nye retningslinjer for hvornår man skulle til læge/jm, og at min læge havde givet mig en tid efter de nye retningslinjer...

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.