Hvor mange er gravide første gang? hvor mange har født før?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

meem

Venter vores 2. barn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

MyLove E

Vi venter vores første barn til Maj. Vi glæder os begge rigtig meget. Der er rigtig meget liv i den lille mus :-)

Anmeld

10. februar 2011

deline

Vi venter endnu en lille prinsesse i midten af april, den store prinsesse er allerede 6 år helt utroligt som tiden går       

Anmeld

10. februar 2011

mortil4dejligepiger

Jeg venter vores 4. barn til april - og vi glæder os så meget!

Anmeld

11. februar 2011

marijke85

vi venter vores første barn!! glæder os helt vildt!! terminen er sat til den 7 april!! og er gået på barsel igår!!!! hvor vildt

Anmeld

11. februar 2011

jasmin25

venter vores andet barn. Storebror på 1 skal have en lillesøster ca. 2 måneder før han bliver 2 

Så kan ikke sige han glæder sig når han ikke ved hvad det går ud på, men det gør mig og hans far til gengæld  

Anmeld

11. februar 2011

bassemor

jeg venter mit andet barn. Jeg har en dreng på 5år og venter en lille pige til juni

Anmeld

12. februar 2011

Talbutikken

Vi venter vores første fælles barn, en lille pige med termin 2 april.

Hun bliver mit tredje barn, har i forvejen Felicia på 12 år og Simon på 8 år. Hun er mandens andet barn, han har i forvejen Isabella på 6 år.

Anmeld

12. februar 2011

Dennaturlige

Jeg er gravid for første gang, men har "født" rigtig mange børn..  Eller i hvert fald har jeg taget imod dem - fødselsarbejdet kan jeg ikke tage æren for

Glæder mig VIRKELIG meget til jeg selv får lov at føde!

Anmeld

13. februar 2011

mortilsofieogsara

jeg har gravid med mit 3 barn, har 2 pigerne på 7 år og 21 måneder og for 1 pige mere og har termin 9-6-11

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.