Gode baby butikker i århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.807 visninger
11 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Mor til Mike

Nogen der kender nogle gode og store baby butikker nær Århus? Har været i babysam og baby outlet, og det er de eneste nogenlunde store butikker jeg kan finde.. Gider ikke de helt små butikker, så leder efter nogen på størrelse med de fleste babysam butikker.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Lunae

Misselbek skriver:

Nogen der kender nogle gode og store baby butikker nær Århus? Har været i babysam og baby outlet, og det er de eneste nogenlunde store butikker jeg kan finde.. Gider ikke de helt små butikker, så leder efter nogen på størrelse med de fleste babysam butikker.

Jeg tror ikke, at der findes nogle butikker, som er ligeså store som babysam, men der ligger en ønskebørn i City vest og en kære børn i Østergade i Århus c! De er også ret store

Anmeld

9. februar 2011

Mor til Mike

Lunae skriver:

Jeg tror ikke, at der findes nogle butikker, som er ligeså store som babysam, men der ligger en ønskebørn i City vest og en kære børn i Østergade i Århus c! De er også ret store

Nååe okay fedt nok mange tak skal du have!

Anmeld

9. februar 2011

Lunae

Misselbek skriver:

Nååe okay fedt nok mange tak skal du have!

Det var så lidt! Ønskebørn er så god! De har også virkelig meget fedt tøj, når den tid kommer

Anmeld

9. februar 2011

Mor til Mike

Lunae skriver:

Det var så lidt! Ønskebørn er så god! De har også virkelig meget fedt tøj, når den tid kommer

mmh, kan slet ikke vente!!

Anmeld

9. februar 2011

Sofia

Ellers er der afdelinger i Magasin og Salling. Men må jo nok sige at jeg elsker de små hyggeligt butikker, så hvis du vil give dem en chance, så ligger der Krutter og Okker Gokker nede i latiner kvarteret, og der ligger mange fine på M P Bruunsgade.

Anmeld

9. februar 2011

Mor til Mike

Sofia skriver:

Ellers er der afdelinger i Magasin og Salling. Men må jo nok sige at jeg elsker de små hyggeligt butikker, så hvis du vil give dem en chance, så ligger der Krutter og Okker Gokker nede i latiner kvarteret, og der ligger mange fine på M P Bruunsgade.

Ja okay, måske man skulle prøve nogle små butikker så.. men er det ikke bare helt det samme som i de store?

Anmeld

9. februar 2011

Sofia

Misselbek skriver:

Ja okay, måske man skulle prøve nogle små butikker så.. men er det ikke bare helt det samme som i de store?

Det synes jeg ikke, de har tit mange andre varer - er efter min mening mere hyggelige.

Anmeld

9. februar 2011

Simone J

Misselbek skriver:

Hvis du har bil, så er der Børnebiksen i Låsby.. De har rigtig mange gode ting til fornuftige priser og den er dejlig stor.

Anmeld

9. februar 2011

Mor til Mike

Sofia skriver:

Det synes jeg ikke, de har tit mange andre varer - er efter min mening mere hyggelige.

Ja okay (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.