Sushi-date for de sushi glade tøser herinde!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Heisann pigerne

Så er vi blevet enige om at ideen om en sushidate måske ikk var så tosset alligevel Hvad si'r I til det??

Skal vi gå ud og nyde en lille fisk eller to sammen Fylde en restaurant med glade sushitøser...

Hvis det er noget I er med på, så skriv jer på.. Ingen dato er fastsat endnu men kom med gode forslag til steder og det er her på Sjælland

Håber at I er friske på idden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Pia.

Anjamichell skriver:

Heisann pigerne

Så er vi blevet enige om at ideen om en sushidate måske ikk var så tosset alligevel Hvad si'r I til det??

Skal vi gå ud og nyde en lille fisk eller to sammen Fylde en restaurant med glade sushitøser...

Hvis det er noget I er med på, så skriv jer på.. Ingen dato er fastsat endnu men kom med gode forslag til steder og det er her på Sjælland

Håber at I er friske på idden

He He - Behøver jeg svare - mit svar kender du jo allerede.. jeg er med og glæder mig rigtigt meget...

Anmeld

9. februar 2011

anjamichell@gmail.com

Pia. skriver:

He He - Behøver jeg svare - mit svar kender du jo allerede.. jeg er med og glæder mig rigtigt meget...

Nej søde dig... du er allerede skrevet ind på listen

Anmeld

9. februar 2011

Pia.

Nej søde dig... du er allerede skrevet ind på listen

Ja nemlig... Det bliver super hyggeligt og lækkert..

Måske vi skulle tilføje at det er på Sjælland... (rettelse, det havde du allerede skrevet)

Anmeld

9. februar 2011

Kay

jeg er med!!!

kender et godt sted... det ligger på roskildevej i rødovre... der er et af de der "running sushi" konsepter.... hvor det er spis hvad du kan for under 200 kr... og det er friskt og lækkert

Anmeld

9. februar 2011

Pia.

Kay skriver:

jeg er med!!!

kender et godt sted... det ligger på roskildevej i rødovre... der er et af de der "running sushi" konsepter.... hvor det er spis hvad du kan for under 200 kr... og det er friskt og lækkert

Det lyder super godt... Det er jeg med på...

Vil bare sige at hvis der er nogen fra Roskilde/Køge/Solrød der vil køre med mig, så bare sig til....

Håber vi kan finde en dato hvor alle kan...

Anmeld

9. februar 2011

Pia.

Er der virkelig kun tre glade Sushi-piger her inde fra (på Sjælland)... ?

Kom piger, det bliver en hyggelig aften...

Anmeld

9. februar 2011

2721

hvis børn er velkommen og det ikke bliver for sent på dagen er vi(Charlie 7mdr) friske

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.