Det er svært at tage stilling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
9 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

Majbriteriksen

Rasmus på 3 år har meget høj feber og sidder i den ene ende af sofaen og piver lidt.

Jeg spørger om han ikke vil hen og sidde op af mig lidt. Hvortil han svarer: altså mor, det kan jeg slet ikke tage stilling til, jeg er altså syg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

tinasmor

Majbriteriksen skriver:

Rasmus på 3 år har meget høj feber og sidder i den ene ende af sofaen og piver lidt.

Jeg spørger om han ikke vil hen og sidde op af mig lidt. Hvortil han svarer: altså mor, det kan jeg slet ikke tage stilling til, jeg er altså syg

Anmeld

9. februar 2011

DM88

Nåh.. Hvor er det sødt sagt! Børn har det sjoveste ordforråd..

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

Majbriteriksen skriver:

Åhr...ja SÅ har man det altså også skidt.
Flot sprogbrug af en 3 årig. 

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. februar 2011

Majbriteriksen

SussieThyssen skriver:

Åhr...ja SÅ har man det altså også skidt.
Flot sprogbrug af en 3 årig. 

Kærligst
Sussie

Ja han har et flot udvalg af ord. Nu bliver han også 4 om 1 mdr (det er bare hans mor der ikke kan forholde sig til det) Men nogen gange håber man lidt på at han ikke bruger alle de ord han kan, feks i brugsen osv. Han har altid talt uhyggeligt meget og bruger tit "vores" ord

Men man må sige at han er stille lige nu, ligger bare på sofaen og småsover-så er han syg

Anmeld

9. februar 2011

TbCp

ÅÅårrrhhh

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

Majbriteriksen skriver:

Ja han har et flot udvalg af ord. Nu bliver han også 4 om 1 mdr (det er bare hans mor der ikke kan forholde sig til det) Men nogen gange håber man lidt på at han ikke bruger alle de ord han kan, feks i brugsen osv. Han har altid talt uhyggeligt meget og bruger tit "vores" ord

Men man må sige at han er stille lige nu, ligger bare på sofaen og småsover-så er han syg

Det er den bedste medicin der er at få...så god bedring til trolden.

Anmeld

12. februar 2011

JustAnotherName

Majbriteriksen skriver:

Helt vildt velformuleret ....tænk, han sætter jo rent faktisk ORD på dét, som tit er svært helt at få sagt. Imponerende. Og meget rammende og sødt!

Anmeld

12. februar 2011

LR85

nååå, hvor er det sødt.

Anmeld

12. februar 2011

Brams

Majbriteriksen skriver:

Nej det er da bare FOR cute

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.