Min babyhule 13+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2011

Moar2011

Sød lille mavse men bare vent , lige pludselig går det stærkt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2011

Happiness

Den skal nok komme. Min voksede hurtigt i starten, men nu tager den sig en ordentlig pause Så kender lidt til frustrationen. Man vil jo gerne vise alle at man er gravid, og er stolt af sin mave

Anmeld

10. februar 2011

rikke2299

170811 skriver:

Hvordan kan du sådan sætte en dag på også? Kom den fra den ene dag til den anden??

Hvornår kan folk virkelig se man er gravid og ikke bare har taget for meget julefedt på

Kunne man det på dig fra 17+4???

ja altsår man ser jo altid tyk ud når maven begynder at bule he he nej fik de første kommenter fra veninderne og folk jeg ikke kendte som spurgte til om jeg var gravid  så jaa

Anmeld

10. februar 2011

170811

Babyklar skriver:

Sød lille mavse men bare vent , lige pludselig går det stærkt

Det glæder jeg mig til! Og når jeg så endelig bliver stor og ligner en strandet hval på sofaen, så vil jeg nok gerne tilbage til nu

Anmeld

10. februar 2011

170811

rikke2299 skriver:

ja altsår man ser jo altid tyk ud når maven begynder at bule he he nej fik de første kommenter fra veninderne og folk jeg ikke kendte som spurgte til om jeg var gravid  så jaa

Okay! tak for dit svar Glæder mig sådan..

Anmeld

10. februar 2011

170811

MaybeMe skriver:

Den skal nok komme. Min voksede hurtigt i starten, men nu tager den sig en ordentlig pause Så kender lidt til frustrationen. Man vil jo gerne vise alle at man er gravid, og er stolt af sin mave

JA præcis og min chefs kæreste er gravid hun er bare 3 mdr længere end mig , så det er bare øv når hun går der og flasher sin gravide mave på arbejdet :p så bliver jeg fandme misundelig. Udover det så ligner hun bare en der ikke er ramt af nogen som helst former for graviditets gener! :p

Anmeld

10. februar 2011

Happiness

170811 skriver:

JA præcis og min chefs kæreste er gravid hun er bare 3 mdr længere end mig , så det er bare øv når hun går der og flasher sin gravide mave på arbejdet :p så bliver jeg fandme misundelig. Udover det så ligner hun bare en der ikke er ramt af nogen som helst former for graviditets gener! :p

Bare vent, om 3 måneder går du der og viser din stolt Og hun er blevet så stor at hun ønsker den langt borte hehe...

Anmeld

10. februar 2011

Moar2011

170811 skriver:

Det glæder jeg mig til! Og når jeg så endelig bliver stor og ligner en strandet hval på sofaen, så vil jeg nok gerne tilbage til nu

Lige præcis og når du skal vende dig i sengen , ønsker du dig os tilbage heh .. det lige før jeg fylder mere end kæresten i sengen nu heh ..

Anmeld

10. februar 2011

170811

MaybeMe skriver:

Bare vent, om 3 måneder går du der og viser din stolt Og hun er blevet så stor at hun ønsker den langt borte hehe...

Jaa hvis hun ikke har født Så har jeg noget nyt at være misundelig over haha

Anmeld

10. februar 2011

170811

Babyklar skriver:

Lige præcis og når du skal vende dig i sengen , ønsker du dig os tilbage heh .. det lige før jeg fylder mere end kæresten i sengen nu heh ..

Haha herligt Så er der payback time for alle de gange hvor han har fyldt for sindssygt så man måtte mase og skubbe for at kunne være der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.