Light sodavand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.017 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. september 2008

camillawp1982

Hej

Hvordan har I det med light sodavand og jeres vægt? Jeg spørger IKKE om jeres holdninger til om det er sundt eller usundt, for det er der tusindvis af andre diskussioner om ude på nettet. Men jeg vil gerne vide om der er nogen der rent faktisk har oplevet noget konkret med deres vægt når de har drukket light sodavand.

Jeg har haft det småt med penge her i de sidste par uger, så jeg har haft sparet sodavand væk. Jeg plejer altid at drikke light sodavand, oftest Pepsi Max, eller alternativt de billige fra Harboe. Men i de to uger hvor jeg ikke har drukket det har jeg tabt 5 kg, og nu hvor jeg har drukket det igen i bare et par dage, så røg der hurtigt 1½ kg. på igen.

For mig at se så ser det ud som om at jeg taber mig ved ikke at drikke sodavand, og tager på når jeg begynder på det igen.

Er der andre der har samme erfaring?

Med venlig hilsen Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2008

Pia.

det eneste jeg ved er at min mand tabte godt 20 kilo for en del år siden ved blot at skifte fra alm. Cola til Cola light... men om det har nogen betydning for kroppen om man slet ikke drikker det ved jeg ikke. men det kunne jeg da forstille mig at det har... Sodavand er jo IKKE sundt og så er det jo lige gyldigt om det hedder light eller ej...

Men det er da super dejligt at tabe 5 kilo hvis man dropper Sodavanden, jeg tror da lige jeg lægger Pepsi maxen på hylden for en tid,

Knus og god dag Pia.

Anmeld

26. september 2008

twinboys

PiaR skriver:

det eneste jeg ved er at min mand tabte godt 20 kilo for en del år siden ved blot at skifte fra alm. Cola til Cola light... men om det har nogen betydning for kroppen om man slet ikke drikker det ved jeg ikke. men det kunne jeg da forstille mig at det har... Sodavand er jo IKKE sundt og så er det jo lige gyldigt om det hedder light eller ej...

Men det er da super dejligt at tabe 5 kilo hvis man dropper Sodavanden, jeg tror da lige jeg lægger Pepsi maxen på hylden for en tid,

Knus og god dag Pia.

Okay ja så gør jeg sørme også...

Majbritt(H)

Anmeld

26. september 2008

Susan1978

Jeg ved at ligegyldig hvilken sodavand det er så binder brusen..

dvs at den er med til at ophobe..

men jeg har baaaarre så svært ved at undvære min light cola.. da det næsten er det eneste usunde jeg tillader mig.. :P Men har tit overvejet at droppe det helt.

Anmeld

26. september 2008

Miamaja

jeg drikker ikke cola mere , ikke engang light. pga caffeinen- den giver nemlig forhøjet blodtryk og kan give forhøjet hjertebanken men min vægt er den samme nu som før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.