symptomer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

917 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. februar 2011

mamiolvi

meget kort tid efter mit æg var befrugtet vidste jeg bare at jeg var gravid.. Jeg fik symptomer som ømme bryster, kvalme, træthed og hjerte banken..
Men nu er de væk.. Og det bekymre mig, har andre oplevet det???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

Aagaard

mamiolvi skriver:

meget kort tid efter mit æg var befrugtet vidste jeg bare at jeg var gravid.. Jeg fik symptomer som ømme bryster, kvalme, træthed og hjerte banken..

Desværre, jeg har først fået symptomer nu og det er min første graviditet. Så jeg er ny og aner ingen ting!

Håber der kommer en anden som kan hjælpe!

Anmeld

10. februar 2011

NinaNymannMadsen

mamiolvi skriver:

jeg har ikke oplevet det.
men hvis du er rigtig bekymret kan du da kontakte din læge og sige som det er.

du næsten lige så langt henne som jeg er og jeg er først lige begyndt med at ha symptomer, eller har ejg haft den sidste uge. men kun med kramper i maven og kvalme har intet anden form for symptomer emn det kan nå at komme endnu.

men det er jo forskelligt fra person til person og graviditet til graviditet fra hvordan den er. ingen er ens over hovedet.

Anmeld

10. februar 2011

mamiolvi

jeger stadigvæk meget træt og har madlede.. Men har slet ikke så ømme bryster mere..

Anmeld

10. februar 2011

Aagaard

mamiolvi skriver:

jeger stadigvæk meget træt og har madlede.. Men har slet ikke så ømme bryster mere..

Puha! Madlede!

Jeg føler med dig! Jeg har meget ondt af mig selv bare fordi alt lugter meget stærkt(jeg er sikker på at jeg kunne få et fint job som narkohund eller noget i den stil) og nogle madvarer kan derfor være decideret kvalmende, men jeg har da stadig mange ting jeg sagtens kan spise!

Er der ingen ting du kan spise?

Anmeld

10. februar 2011

mamiolvi

Om aften begynder jeg at få lidt appetit... MEn ikke sådan som jeg plejer at have det.. Tænker normalt på mad hele tiden.. Nu har jeg i dag spist marie kiks med smør , det er hvis alt jeg har fået i dag.. samt væske...
Men nogle dage dage spiser jeg da almineligt sammen med familen til aften...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.