hjælp - ang feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

439 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

heaven

altså..... hvad gør jeg lige med en dreng der hoster og har feber on and off?? vi er startet op med astmamedicin forrige lørdag, da vi kunne høre at det var nødvendigt. Han var også skidt med høj feber

Imorgen er det så 14 dage siden han blev tjekket hos lægen, intet at finde ud over lidt rød og øm hals. Han blev lyttet på og kigget i halsen...

han har stadig grim hoste, og hoster en masse slim op. Siger det gør ondt på halsen. Vi fik ham tjekket igen igår - samme melding, han fejler intet. Og Så længe han hoster slimen OP, er det fint....

Og nu har han så feber igen -  39,4...... og hans temperatur svinger jo helt vildt pt, og da vi søgte læge første gang, var det også pga feber særligt og hosten selvfølgelig..

Samtidig har han haft flere dage hvor det har knebet med appetitten.

men de siger jo drengen intet fejler??

Hvad gør jeg lige??

Jannie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Susan1978

kræver at de tager en blodprøve.. for jeg synes det lyder som om han har lungebetændelse.. !!

det kan ikke altid høres.. Emil blev da han var knapt 1år indlagt med samme symptomer.. og da jeg havde været til læge med ham 3 gange og han blev ved med at have 39-40 i feber.. fik jeg nok.

lægen troede så måske det var RS virus, men det viste sig på røgtenbilleder at han havde dobbeltsiddet lungebetændelse.

Anmeld

9. februar 2011

Mary

Det undrer mig også virkelig mig virkelig meget at de ikke tager en blodprøve for at afklare om der skulle være noget i kroppen der kan tages med antibiotika. Og det er da specielt pga feberen. 

Så sig du vil have de tjekker hans blod.

God bedring!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.