Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Simone J skriver: Hej piger.. Ved ikke om der overhovedet er andre her i Århus eller omegn der har lyst til dette, nu må vi se.. Tænkte på at du kunne da være rigtig hyggeligt og mødes en dag i byen på café med eller uden barn/mave og drikke kaffe/the og måske spise kage eller hvad der nu lige frister den dag.. Så vil høre om der er andre som er friske på dette ??
Hej piger.. Ved ikke om der overhovedet er andre her i Århus eller omegn der har lyst til dette, nu må vi se..
Tænkte på at du kunne da være rigtig hyggeligt og mødes en dag i byen på café med eller uden barn/mave og drikke kaffe/the og måske spise kage eller hvad der nu lige frister den dag..
Så vil høre om der er andre som er friske på dette ??
jeg er da frisk.
trænger til at komme lidt ud og opleve noget. .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Simone J skriver: Det skal jeg skrive bag øret. Skal dog selv på weekend i marts inden jeg skal starte på skolen igen. Vi kan sagtens arrangere flere café ture end bare en
Det skal jeg skrive bag øret. Skal dog selv på weekend i marts inden jeg skal starte på skolen igen. Vi kan sagtens arrangere flere café ture end bare en
Hvad siger I til en café tur i uge 9 ?
Astasmor skriver: Okay. Bare iorden. Det jo bare finde ud af hvornår det passer ind bedst.
Okay. Bare iorden. Det jo bare finde ud af hvornår det passer ind bedst.
Hvordan passer uge 9 dig ?
maimik skriver: jeg er da frisk. trænger til at komme lidt ud og opleve noget. .
Super..
Tullen85 skriver: Jeg(vi) er også frisk.. :-) Har før lavet en ligende aftale, men der meldte alle desværre fra igen... :-)
Jeg(vi) er også frisk.. :-) Har før lavet en ligende aftale, men der meldte alle desværre fra igen... :-)
Hvad siger du til uge 9 ?
Mette. skriver: Vi er også med på en dag.
Vi er også med på en dag.
Simone J skriver: Hvordan passer uge 9 dig ?
Jeg tror det er fint.. Men jeg kan ikke rigtigt i weekenderne, hvilket jeg ikke helt er med på om er planen.
Jeg er også klar tror jegHvis jeg ikke er bombet med hormoner, og ikke orker nogetJeg kan ikke weekenden med det 12 marts, da Jan har fødselsdag der
Og jeg kan kun i weekenderne, da jeg ellers går i skole
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128