Pencilin og resistent

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. februar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Nu du skal alt det igennem..så vil det være en rigtig god ide med en B2 vitaminkur.
tag en om morgenen hver dag i 14 dage, og så en pause på 14 dage og så 1 om dagen i en uge..og så pause 14 dage.
Kør kuren indtil maj med 1 uge og 14 dages pause. Så skulle dit emunforsvar være rimeligt oppe igen.

Husk kamilleteen.
God bedring og sov sødt vense.

Uhh du kommer da også konstant med gode råd  

Jeg er måske lidt forbeholden med det der med immunforsvaret. Jeg har sclerose og der er en vis risiko for at få et attack, hvis immunforsvaret er alt for stærk.......det er sådan lidt pest eller kolera

men hvis jeg skulle vælge imellem et attack og så blærebetændelse, så tror jeg mærkeligt nok, at jeg hellere ville have attacket

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Uhh du kommer da også konstant med gode råd  

Jeg er måske lidt forbeholden med det der med immunforsvaret. Jeg har sclerose og der er en vis risiko for at få et attack, hvis immunforsvaret er alt for stærk.......det er sådan lidt pest eller kolera

men hvis jeg skulle vælge imellem et attack og så blærebetændelse, så tror jeg mærkeligt nok, at jeg hellere ville have attacket

Jeg mener nu ikke B2 booster emunforsvaret..men det hjælper dit emunforsvar, så det heller ikke bliver nedbrudt, så jo måske kan man godt sige at det gør det alligevel..ehhh...fik du det??

Hehe!
Men det B2 gør er, at det hjælper dine slimhinder til hurtigere at komme sig, og det har du jo brug netop fordi der er slimhinder i blære og livmoder. Iøvrigt virker det også på hud, hår og negle.

Men kan ski godt forstå det med pest eller kolera.
Har selv een gang prøvet at have blærebetndelse..og som jeg beskrev det til min læge: "Det føles som en særdeles ondartet halsbetændelse, der er flyttet ned i den anden ende!"
Hun var ved at dø af grin i telefonen, og sagde, at hun ikke engang gad at jeg skulle komme med en urinprøve for at teste den, for det var den bedste beskrivelse af en blærebetændelse, hun nogensinde havde hørt...såe

Anmeld

9. februar 2011

Mille83

Jeg har også været meget plaget af blæbetændelse - her hjælper en hel flaske tranebærsaft med det samme og dagen efter er det vupti væk...

Anmeld

9. februar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Jeg mener nu ikke B2 booster emunforsvaret..men det hjælper dit emunforsvar, så det heller ikke bliver nedbrudt, så jo måske kan man godt sige at det gør det alligevel..ehhh...fik du det??

Hehe!
Men det B2 gør er, at det hjælper dine slimhinder til hurtigere at komme sig, og det har du jo brug netop fordi der er slimhinder i blære og livmoder. Iøvrigt virker det også på hud, hår og negle.

Men kan ski godt forstå det med pest eller kolera.
Har selv een gang prøvet at have blærebetndelse..og som jeg beskrev det til min læge: "Det føles som en særdeles ondartet halsbetændelse, der er flyttet ned i den anden ende!"
Hun var ved at dø af grin i telefonen, og sagde, at hun ikke engang gad at jeg skulle komme med en urinprøve for at teste den, for det var den bedste beskrivelse af en blærebetændelse, hun nogensinde havde hørt...såe

Ok ej jeg prøver der....for mine slimhinder har det bare slet ikke godt længere. jeg er faktisk begyndt at tage et naturlægemiddel, der hedder Membrasin, som skulle styrke sarte slimhinder, og det håber jeg så også hjælper.

Men jeg vil prøve dit forslag. Jeg vil gøre alt for at slippe for de her møg-smerter....undskyld mit sprog

hehe jeg trak nu også på smilebåndet, da du sammenlignede det med en halsbetændelse et andet sted

Anmeld

9. februar 2011

Carina1977

Mille83 skriver:

Jeg har også været meget plaget af blæbetændelse - her hjælper en hel flaske tranebærsaft med det samme og dagen efter er det vupti væk...

Jeg kan ikke lide tranebærsaft, men måske man skulle tvinge det i sig

Anmeld

9. februar 2011

SussieThyssen

Carina1977 skriver:

Du kan få dem som tabs..men nogle får altså enormt med sure opstød af dem

Vedr. det der naturmiddel..pas lige på med det og B2 vitaminer...tjek lige indhold så du ikke får for meget. Kan jo være det også bygger på B2.
Og jo..forresten..når du tager B2 vitamin tisser du skriggult, bare så du ikke får et chok...LOL

Anmeld

9. februar 2011

Mille83

Carina1977 skriver:

Gør det, vil nødig komme med skræk historier, men da jeg blev indlagt pga nyresten på sygehuset mente de at det var pga jeg havde fået for meget sulfat og det kunne mine nyrer ikke tåle  - var virkelig på pencilin konstant.......Og de mener det var årsagen...

Jeg bryder mig heller ikke om tranebær, men jo jeg drikker det da jeg ved hvor jeg elles kan ende...

Anmeld

9. februar 2011

Mille83

Carina1977 skriver:

Gør det, vil nødig komme med skræk historier, men da jeg blev indlagt pga nyresten på sygehuset mente de at det var pga jeg havde fået for meget sulfat og det kunne mine nyrer ikke tåle  - var virkelig på pencilin konstant.......Og de mener det var årsagen...

Jeg bryder mig heller ikke om tranebær, men jo jeg drikker det da jeg ved hvor jeg elles kan ende...

Anmeld

9. februar 2011

Carina1977

SussieThyssen skriver:

Du kan få dem som tabs..men nogle får altså enormt med sure opstød af dem

Vedr. det der naturmiddel..pas lige på med det og B2 vitaminer...tjek lige indhold så du ikke får for meget. Kan jo være det også bygger på B2.
Og jo..forresten..når du tager B2 vitamin tisser du skriggult, bare så du ikke får et chok...LOL

Nej Membrasin indeholder kun fedtsyrer:

omega-9, omega-7, omega-6 og omega-3

Så jeg tror sagtens det kan gå an

godt du lige advarede mig angående farven hehe

Anmeld

9. februar 2011

Carina1977

Mille83 skriver:

Nyresten....uhhh det skulle være så skrækkeligt. puha du må have haft ondt

Jeg led af kronisk blærebetændelse som barn....og jeg overdriver ikke, når jeg siger at når jeg tissede, var mit urin skrig-rødt. det var virkelig forfærdeligt. Jeg døjede med det fra omkring 3-4 års alderen og så helt indtil jeg kom i puberteten, så stoppede det pludseligt.

Nu er det så dukket op igen....håber det får en ende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.