Carina1977 skriver:
Uhh du kommer da også konstant med gode råd

Jeg er måske lidt forbeholden med det der med immunforsvaret. Jeg har sclerose og der er en vis risiko for at få et attack, hvis immunforsvaret er alt for stærk.......det er sådan lidt pest eller kolera 
men hvis jeg skulle vælge imellem et attack og så blærebetændelse, så tror jeg mærkeligt nok, at jeg hellere ville have attacket 
Jeg mener nu ikke B2 booster emunforsvaret..men det hjælper dit emunforsvar, så det heller ikke bliver nedbrudt, så jo måske kan man godt sige at det gør det alligevel..ehhh...fik du det?? 
Hehe!
Men det B2 gør er, at det hjælper dine slimhinder til hurtigere at komme sig, og det har du jo brug netop fordi der er slimhinder i blære og livmoder. Iøvrigt virker det også på hud, hår og negle.
Men kan ski godt forstå det med pest eller kolera.
Har selv een gang prøvet at have blærebetndelse..og som jeg beskrev det til min læge: "Det føles som en særdeles ondartet halsbetændelse, der er flyttet ned i den anden ende!"
Hun var ved at dø af grin i telefonen, og sagde, at hun ikke engang gad at jeg skulle komme med en urinprøve for at teste den, for det var den bedste beskrivelse af en blærebetændelse, hun nogensinde havde hørt...såe 

Anmeld