Nu kan Madsen tale engelsk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. september 2008

st

Ja det er ikke engang løgn. Vi har jo haft besøg i en uge nu, og Jeppes fætters kæreste er fra Canada. Hun har bare tumlet med Mads, og nu kan han faktisk sige nogle ord på engelsk. Både see you, darling, bye bye og love ya og ja "bånsbob gærpans" (spungebob Squarepants) Ja det engelske ord for svampebob firkant. Ja det er store ord. Tænk sig så lærenem.

Skønt skønt, men nu har vi lige 3 dage alene, så kommer gæsterne igen. det er fint nok at vi kan hjælpe dem. De er nogle dejlige mennesker, mmen det er nu også dejlig at være sig selv.

Jeg fik en kæmpe buket blomster i dag af fætteren, som tak for husly. Så det var skønt. Det sker så sjældent.

Nå men denne gang gik der kun 2 dage inden jeg fik logget på igen. Det er da en forbedring.

Weekenden står på lur og vi har planlagt en tur på boligmesse i Herning. Min mor kommer og passer Mads, så vi får god tid til at kigge på en masse nye dejlige ting til huset. Idéer skal der til, og dem regner jeg med de kan hjlpe os lidt med.

Ellers er Jeppes bil i stykker, så den står han med hovedet nede i de fleste aftener for tiden. Jeg har lært Mads at sige "fars møg-spand", så det får smilet frem på fars læber.

God weekend til jer piger, jeg vil ind og flyde på sofaen nu. Mon ikke der vises noget tankeløst fjernsyn på en af kanalerne, som jeg kan falde i søvn til.

Klem herfra. st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2008

nilles

Ja det er helt vildt som de suger til sig de små!! Helt fantastisk så international mads er blevet...det er så sjovt med børn - de indordner sig bare og kan sagtens lege sammen selvom de ikke fatter en brik af hvad den anden siger!

Herhjemme har far også en hel del udenlandske ansatte som han ofte taler i telefon med. Den har Victor også fanget så når han siger farvel siger han tit 'dadooo bye' (thankyou bye)...lyder bare så nuser!!

God weekend - og held og lykke med spanden (som herhjemme ville være en 'lårde-bil';))

Anmeld

27. september 2008

rlyn

"bånsbob gærpans" (spungebob Squarepants)

*LOOOL* 8D8D8D

Fantastiske ord, der kommer ud af det ind imellem. Så kan Tristan og Madsen jo godt ta sig en lille snak ;)

Iøvrigt dejligt at høre fra jer. Træls med spanden :( men sjovt med sætningen :D
Tristan har også, fra vores utallige ture på den lokale golfbane, lært at sige "Hold kæft, pisslag" - og det er ikke fra mig ;). Så lige så snart han laver noget med en form for bold, går han og siger det.
Det er sq herligt (L)(L)(L)

En anden sjov ting, han også er begyndt på, er en efteraben fra Sef og jeg. Sef kan komme hjem og sige "hej skatter" så kan jeg godt finde på at sige "hej fucker" - eller det kan være omvendt. det er sådan vi snakker ind imellem, uden der er noget ondt i det.
Det kom der følgende samtale ud af, den anden dag, mellem Tristan og Sef:

T: Pingu (tegnefilmspingvinen) siger "hej Tristan"
S: Gør han det? Hvad siger Tristan så?
T: Tristan siger "Hej fucker"

Vi var helt færdige af grin. Det er sq en herlig alder.

Rigtig god weekend

Knus til jer - og nyd din tid på sofaen :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.