Super NF i går.. :) SÅ glad!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Blyb

Så nåede jeg også NF milepælen, det er jo så fantastisk som noget kan være.

Det gik godt nok meget hurtigt og hvis jeg ikke havde været til scanninger tidligere, tror jeg, jeg var blevet meget skuffet over den små stressede sygeplejerske der scannede.

Vores tal var 1:2804, meget fint!

Terminen blev også lige rykket et par dage, så nu hedder den 15. august - fantastisk og røg direkte ind i 2. trimester..

Blyb aka Gry 13+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Maalene

Blyb skriver:

Så nåede jeg også NF milepælen, det er jo så fantastisk som noget kan være.

Det gik godt nok meget hurtigt og hvis jeg ikke havde været til scanninger tidligere, tror jeg, jeg var blevet meget skuffet over den små stressede sygeplejerske der scannede.

Vores tal var 1:2804, meget fint!

Terminen blev også lige rykket et par dage, så nu hedder den 15. august - fantastisk og røg direkte ind i 2. trimester..

Blyb aka Gry 13+1

Uhh, hvor fantastisk

Kæmpe kæmpe stort tillykke - hvor er det dejligt for jer

Venter spændt på, at det bliver min tur

Anmeld

9. februar 2011

Blyb

Maalene skriver:

Uhh, hvor fantastisk

Kæmpe kæmpe stort tillykke - hvor er det dejligt for jer

Venter spændt på, at det bliver min tur

Af hjertet tak

Ja du kan godt glæde dig, dejlig oplevelse, selvom jeg havde set purken et par gange forinden

Anmeld

9. februar 2011

-Milla-

Dejligt. Så kan du begynde at se frem til MD-scanning, selvom der er lidt lang tid til.

Anmeld

9. februar 2011

Blyb

-Milla- skriver:

Dejligt. Så kan du begynde at se frem til MD-scanning, selvom der er lidt lang tid til.

Ja det bliver godt. Har ikke fået indkaldelse endnu, men den skal nok komme. Skal til jordmoder sidst på måneden, det er vel hende der sørger for jeg bliver inkaldt til den? Ved du det?

Anmeld

9. februar 2011

Lotus86

Stort tillykke... Det er så fantastisk en følelse at se det lille væsen svømme rundt derinde, og vide at den har det godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.