Amme-bh'er

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

674 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Sitrani

Hej alle jer, der ammer eller har ammet 

Jeg er godt nok lidt forud i tiden, for den lille først til juli, men gik bare lige og tænkte her forleden, hvilken amme-bh der er bedst 

Jeg bruger en ret stor str. BH, så når der løber mælk til, så siger det nok bare va-va-VOOOOM, og så er der dømt mælkejunger!!! 

Hvilke amme-bh er bedst, synes I? Måske især til en stor barm (bruger 75H, men sikkert mere, hvis jeg gik ned og blev målt i en forretning, for kan ikke passe mine BH'er længere  haha)

Jeg tænker at det ville være rart med lidt støtte til mig, for dem jeg ahr kigget på at sådan nogle bløde dejlige nogen uden ret meget støtte...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Nettemor

jeg har mest købt i bilka.. men de er nok ikke støttende nok for dig ?? men de har nogle helt bløde top agtige som jeg syns har været gode som sove bh'er..

Anmeld

8. februar 2011

Loa

Jeg har kun brugt dem fra babysam, men jeg har heller ikke så store bryster  Så ved ikke om de ville virke til dig.....

Anmeld

18. februar 2011

katrinejensen

Hej

Når du bruger en H skål kan du slet ikke få amme bher i Bilka

Jeg vil anbefale dig at starte med at købe nogle fleksible toppe som du kan bruge indtil mælken er løbet til og du kender din endelige størrelse. Toppene her kan bruges til din størrelse hvis du vælger en XL:  http://www.ammebh.dk/carriwell-seamless-maternity-bra.html

Når mælken er løbet til og du kender din størrelse kan du prøve en god amme bh. De fås også i store størrelser. F.eks. den her (som jeg selv bruger ) :  http://www.ammebh.dk/royce-sadie-sort-amme-bh.html

Hvis du er i tvivl om din størrelse som du skriver så kan du prøve at måle selv. Der er en målevejledning på siden. 

Du kan også finde en vejledning til at finde din bh størrelse her:  http://wondersport.dk/find-sports-bh-stoerrelse

Nå, det blev en længere smøre Held og lykke med amme bh jagten.

/K

Anmeld

18. februar 2011

Karo

Jeg kan ikke huske hvad mine hed.

Det eneste du skal være opmærksom på er at du ikke køber dem nu. Dine bryster vi med garanti vokse når mælken løber til og så vil du ikke kunne passe bhén når du skal bruge den. Så bare et godt råd herfra.

Anmeld

18. februar 2011

Jakob'sMor

STN skriver:

Hej alle jer, der ammer eller har ammet 

Jeg er godt nok lidt forud i tiden, for den lille først til juli, men gik bare lige og tænkte her forleden, hvilken amme-bh der er bedst 

Jeg bruger en ret stor str. BH, så når der løber mælk til, så siger det nok bare va-va-VOOOOM, og så er der dømt mælkejunger!!! 

Hvilke amme-bh er bedst, synes I? Måske især til en stor barm (bruger 75H, men sikkert mere, hvis jeg gik ned og blev målt i en forretning, for kan ikke passe mine BH'er længere  haha)

Jeg tænker at det ville være rart med lidt støtte til mig, for dem jeg ahr kigget på at sådan nogle bløde dejlige nogen uden ret meget støtte...

Jeg købte mine i Change (Århus), de var rigtig søde til at hjælpe og vejlede. Kan klart anbefales!

Anmeld

18. februar 2011

GUSO

Hej.. Jeg har købt nogle rigtig gode i femilet, med god støtte i.. Jeg bruger selv 85 E eller F så mon ikke de har dem i H eller måske I.. God jagt, ordentlige bh'er er simpelthen det vigtigste udstyr når man har store bryster.. Camilla

Anmeld

18. februar 2011

AWO

Hej Femilets skulle være ret gode, men jeg mener, min veninde (der arbejder der) sagde, at de ikke går længere op end til F eller G.

Jeg har selv brugt amme-bh'er fra Change, som er ret gode, og også fås i store størrelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.