Grød....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.129 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Mai-pigen

Peter han er 4 ½ mdr nu!! Vi startede lidt op med grød omkring 4 mdr, og det var han vældig begejstret for.. Jeg lavede selv majsmels-grød, de første 5 dage, det var et stort hit..ville så prøve med rismels-grød....det gad han bestemt ikke!!

Så havde jeg sådan en Beaveau rismelsgrød med pære/banan, som jeg lige ville prøve, det gik fint... Da den så var tom ville jeg give ham majsmels-grød igen, da jeg bedre kan li tnken om at jeg selv har lavet det..men tror I han vil have det...no way!! Han afviser både majsmel og rismel, selvom jeg putter moset banan, eller æblemos i....

What to do, han får ca.2½ (baby)skefuld... Og før spiste han næsten en hel baby(skålfuld)...

Hmm, hvad gør jeg???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Koen.

Skal lige være sikker på jeg har forstået det rigtigt Først fik han hjemmelavet, så købe og nu spiser han ikke særlig meget hjemmelavet

Hvis det er rigtigt! Så er det nok fordi der er meget mere sukker i købegrød end den du laver, så han har fåett smag for det søde

Anmeld

8. februar 2011

Mai-pigen

lillespurv20 skriver:

Skal lige være sikker på jeg har forstået det rigtigt Først fik han hjemmelavet, så købe og nu spiser han ikke særlig meget hjemmelavet

Hvis det er rigtigt! Så er det nok fordi der er meget mere sukker i købegrød end den du laver, så han har fåett smag for det søde

Det er sådan ja... og har tænkt det samme! Men nægter at købe grød igen...smagte på majsmels-grøden her til middag, og det var da vældig sødt sys jeg... Hmm....øv!! Der står da ellers at det er uden sukker på den grødblanding....

Anmeld

8. februar 2011

Koen.

Mai-pigen skriver:

Det er sådan ja... og har tænkt det samme! Men nægter at købe grød igen...smagte på majsmels-grøden her til middag, og det var da vældig sødt sys jeg... Hmm....øv!! Der står da ellers at det er uden sukker på den grødblanding....

ja det er øv hvis han ikke vil have det du laver, men mon ikke det bare er at blive ved så han finder ud af han ikke får købegrød

Anmeld

8. februar 2011

Mai-pigen

lillespurv20 skriver:

ja det er øv hvis han ikke vil have det du laver, men mon ikke det bare er at blive ved så han finder ud af han ikke får købegrød

hehe...jo, det er det nok...vil jeg ihvertfald forsøge....

Anmeld

8. februar 2011

Hasselnødden

Lav havregrød

Anmeld

8. februar 2011

Ni-ko-li-ne

Mai-pigen skriver:

du skal læse indholdsfortegnelsen...

maltodextrin... sukker i forklædning og andre ting også

Anmeld

8. februar 2011

Jyden

De skal helst være 6 mdr før de får havregrød

Giv ham noget grøntsagsmos i stedet for.

Anmeld

8. februar 2011

Skouboe

Lav havregrød

En genial grød... efter han er blevet 6 måneder.. som 4½ måned må han ikke få gluten og han har heller ikke mundmotorik til at spise en lidt grovere grød.

Anmeld

8. februar 2011

Hasselnødden

Skouboe skriver:

En genial grød... efter han er blevet 6 måneder.. som 4½ måned må han ikke få gluten og han har heller ikke mundmotorik til at spise en lidt grovere grød.

Årh for pokker, tænkte slet ikke alder. Det må være det der moar-gen hvor man kun har øje for sin egen, der lige gjorde sig tydeligt dér  Det er selvf. rigtigt! Alting til hver sin tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.