Kunstig hår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.070 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

LMM

Hej Piger

Jeg overvejer at få påsyget kunstig hår! jeg har nu hår til skulderen, men vil gerne have ned til under brystet! Tror I at det vil se grimt ud? når mit hår er så kort?

Kender en der kan sy det på! nogen der ved hvor meget hår man skal købe (i Gram), hvis man skal have længde og fylde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Ni-ko-li-ne

LMM skriver:

Hej Piger

Jeg overvejer at få påsyget kunstig hår! jeg har nu hår til skulderen, men vil gerne have ned til under brystet! Tror I at det vil se grimt ud? når mit hår er så kort?

Kender en der kan sy det på! nogen der ved hvor meget hår man skal købe (i Gram), hvis man skal have længde og fylde?

nej, jeg tror ikke det ville være grimt, men du skal få det klippet til... sådan at man ikke ser overgangen:0)

Anmeld

8. februar 2011

JuliaNielsen

LMM skriver:

Hej Piger

Ved bare det bliver sindsygt dyrt, alt afhængig af hvor tykt du vil have det ;-). Og hvis du får prof til at sætte det på så kan hun/han få det til at se ud som om du var klippet i etage :-) Og det er meningen look

Anmeld

8. februar 2011

LRJ

Hej Piger

vil du ikk heller have syntetisk hår eller ægte hår syet på ?
søg på google efter Hårtrenser, sidder nemlig på mobilen så kan ikk sætte link ind, der står der os på nogle sider hvor meget du skal købe alt afhængig af dit egen tykkelse af håret  

Anmeld

8. februar 2011

Skytten0111

LMM skriver:

Hej Piger

ville ikke vælge kunstigt hår, derimod ægte... Har aldrig fået syet hår på, så kan ikke udtale mig om det er godt.. Har selv prøvet microringe.. Skide flot var det, men ens eget hår blev rimelig ødelagt af det.. Men ville til hver en tid vælge ægte hår..

Anmeld

8. februar 2011

LMM

Ni-ko-li-ne skriver:

nej, jeg tror ikke det ville være grimt, men du skal få det klippet til... sådan at man ikke ser overgangen:0)

Ja, det vil hun også gøre når hun har sat det i!

Anmeld

8. februar 2011

Ni-ko-li-ne

LMM skriver:

Ja, det vil hun også gøre når hun har sat det i!

så finder du dig bare nogle hår trenser....:0)

Anmeld

8. februar 2011

LMM

Lone H. skriver:

vil du ikk heller have syntetisk hår eller ægte hår syet på ?
søg på google efter Hårtrenser, sidder nemlig på mobilen så kan ikk sætte link ind, der står der os på nogle sider hvor meget du skal købe alt afhængig af dit egen tykkelse af håret  

det skal bare være ægte brundt hår til sygning!

Anmeld

8. februar 2011

LMM

Skytten0111 skriver:

ville ikke vælge kunstigt hår, derimod ægte... Har aldrig fået syet hår på, så kan ikke udtale mig om det er godt.. Har selv prøvet microringe.. Skide flot var det, men ens eget hår blev rimelig ødelagt af det.. Men ville til hver en tid vælge ægte hår..

Mener kunstig hår , med at det ikke er mit eje, men self ægte hår sat på

Anmeld

8. februar 2011

LRJ

LMM skriver:

det skal bare være ægte brundt hår til sygning!

Jamen hvor tykt er dit eget hår ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.