Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja det startede som sagt den 28 jan. morgen var normalt som altid og det gik super.. Kl 13 skriver jeg med en veninde over fb, og hun spørg om jeg ikke kommer til mad, jo det lyder som en super ide ville bare lige tag en halv time på øjet.. da jeg lægger mig for jeg rigtig mange smerte ligesom om jeg skal på toilettet, går ud men intet kommer der andet end blod bliver bekymret og ringer til fg jdm spørg om jeg er første gangs og siger ja.. så siger hun tag den med ro, samtidig for jeg en ve og hun siger du har nok og arb med og jeg skal ringe om et par timer av av tænker jeg.. min mor bor 2 min fra mig og kommer forbi da det bliver mere og mere smerte og begynder og bløde endnu mere.. min mor vil ha vi tager afsted men jeg siger nej, da jeg tænker gider ikke ligge på et hospital men min mor for mig overtalt.. og der er min smerte på max.. vi tager så afsted.. og kommer til hospitalet der falder jeg om af smerter og jdm kommer løbene siger til hende kan jeg ikke få noget mod smerter, hun siger så vi må tjek dig først der er kl ca 15. ok siger jeg så . lægger mig op og hun siger du er i fødsel.. 58 min senere kom prinsessen til verden så det gik stærkt men vidunderligt for kan nu heller ikke se hvordan jeg sku ha klaret de smerter i timevis hehe så det var super hun vejede 3092 og 50 cm så en lille fin prinsesse
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med hende.
Og det lyder da til at have været en rigtig god fødsel. Nåede din forlovede så slet ikke med til fødslen?
AG
Hold da op, det gik da godt nok stærkt!
Dejligt med billede - spam os endelig!
Endnu engang tillykke!
Marco2 skriver: Stort tillykke med hende. Og det lyder da til at have været en rigtig god fødsel. Nåede din forlovede så slet ikke med til fødslen? AG
tak nej desværre han var i bil på vej fra byen så han kom lige efter
piadas skriver: Hold da op, det gik da godt nok stærkt! Dejligt med billede - spam os endelig! Endnu engang tillykke!
hehe ja det må man sige tk tak nu må det da snart være din tur
Hold da op det gik stærkt Men dejligt i har det godt, stort tillykke
Stort tillykke med den fine lille prinsesse!!
Ærgerligt at din forlovede ikke nåede det, men det må blive næste gang så
Knus
Wouw, det gik stærkt!! Tillykke med din lille smukke pige!!
Wow, lynfødsel. Tillykke med hende, hun er dejlig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128