Hvor tit sp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

282 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Marco2

Havde SP efter 8 dage og igen efter 16 dage. Næste besøg er først den 16. marts. Der er hun 2 mdr. Det er et stort spring synes jeg.

Hvor længe er der mellem Jeres SP-besøg?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

AA10

Marco2 skriver:

Havde SP efter 8 dage og igen efter 16 dage. Næste besøg er først den 16. marts. Der er hun 2 mdr. Det er et stort spring synes jeg.

Hvor længe er der mellem Jeres SP-besøg?

AG

hey jeg har lige haft første besøg i dag og næste gang er først når hun er to måneder men her i kbh har de sådan noget åbent hus halløj man kan komme i en gang om ugen hvis man vil ha råd eller ha vejet den lille

Anmeld

8. februar 2011

businesstigger

Får kun 3 besøg  det første år. Der er dog åbent hus med mulighed for at få råd og vejledning hver uge. Ellers kan jeg ringe til hende.

Anmeld

8. februar 2011

blomst84

Præcis det samme her jeg får os først besøg igen når hun er 2 mdr. Kunne måske godt have brugt et besøg mere, men ellers er der jo 5 ugers undersøgelsen, selvom det ikke helt er det samme som SP

Anmeld

8. februar 2011

DK

Hej

Vi fik første besøg da han var 10 dage gammel. Hun kommer igen når han er 34 dage gammel.

Jeg ved ikke hvor tit hun kommer efter det, men der er "åbent hus" i SP's klinik første torsdag hver mdr. hvor man er velkommen. Det fungerer vist som en slags "mini-mødregruppe" med snak om løst og fast så vidt jeg kunne forstå. Derudover kan man hver torsdag komme på biblioteket hvor der i et par timer er en SP man kan snakke med der også.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.