Så står jeg med problemer igen 
Min søns far har skrevet under på at jeg fik forældermyndighederne,vi havde så aftalt at han skulle ha ham de lige uger i weekenden,men så kunne han ikke ka ham en weekend og jeg måtte derfor selv ta ham,jeg spurgte så om han var intraseret i at få ham ugen efter så der ikke gik for lang tid i mellem det sagde han så ja til og jeg spurgte så om vi så ikke bare skulle sige hver 14 dag der fra altås at han fik ham de ulige uger og det sagde han ja til.
Jeg fik så en besked om at han var flyttet sammen med hans nye Kærest( som han forlod mig for for 3 måneder siden og de har kendt hindanden ca 4 måneder)og at han ville ha vores søn de lige uger i stedet fordi det lige skulle passe ind i deres nye liv sammen,det har jeg sagt nej til og jeg holder fast i det vi havde aftalt.
Jeg har det også rigtig skidt med at min søn skal hjem til hans nye kæreste da jeg er bange for at han knytter sig til hende og de så finder ud af at det ikke fungere alivel.
jeg har det også skidt med at min eks arbejder i forskudte weekender altså også de weekender han skal ha vores søn,jeg har det ikke skide godt med at hun skal passe ham alene og må hun det???
kan jeg godt sige at jeg vil ha at han har vores søn de ulige uger når jeg har eneforældermyndigheder??
det er klart at jeg også har det dårligt følelsesmæsige,men jeg syntes bare det hele går lidt for stærkt med dem og jeg er bange for det skal gå ud over min søn i sidste ende.
Anmeld