Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vil udvælge VALLE81 (Christina)
Hun har strikket 4 par strømper til Liva og hun strikkede og sendte hurtigt til mig
Taark
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kan godt anbefale
SAXI.. super billigt tøj, og god at handle med
OLIVER&TROIA... herre fedt nyt andrea tøj... rigtig lækkert og billigt
LOTTEN.. tror jeg nok hun hedder.. rigtig fint og billigt tøj
Mor til Liva skriver: Jeg vil udvælge VALLE81 (Christina) Hun har strikket 4 par strømper til Liva og hun strikkede og sendte hurtigt til mig Taark
lisbeth2910 skriver: Tak Pia - Jeg hedder Lisbeth2910 og jeg er altså fra falster tsk tsk - ha ha
Tak Pia - Jeg hedder Lisbeth2910 og jeg er altså fra falster tsk tsk - ha ha
Uhhh Undskyld - Søde Lisbeth ... Kunne kun huske dit navn og at du var fra Lolland/falster (selvfølgelig FALSTER) .. he he...
Men lige meget hvor du er fra har jeg haft en rigtig god handel med dig... og kunne godt bruge flere af dine lækre tilbud - nøj vi (venner, familie og jeg) fik meget lækkert tøj
Maja_4000 skriver: Har aldrig haft dårlige oplevelser herinde Men vil gerne nævne: KaMa Loa Mathilde & Frederikkesmor Dianna88 Laulund87 Saxi Maise WiitrioeN Malthesmoar Og så kan jeg ikke huske flere ;D
Har aldrig haft dårlige oplevelser herinde
Men vil gerne nævne:
KaMa Loa Mathilde & Frederikkesmor Dianna88 Laulund87 Saxi Maise WiitrioeN Malthesmoar
Og så kan jeg ikke huske flere ;D
merle2010 skriver: Kan godt anbefale SAXI.. super billigt tøj, og god at handle med OLIVER&TROIA... herre fedt nyt andrea tøj... rigtig lækkert og billigt LOTTEN.. tror jeg nok hun hedder.. rigtig fint og billigt tøj
Tak - og langt om længe er det på vej til dig.. Øv at der lige kom sygdom ind over.. Meld endelig tilbage om hun passer det eller ej.
Har desværre haft en enkelt dårlig oplevelse herindefra - da jeg betalte for noget jeg aldrig fik..
Men kan jeg også dele ud til Pearl, Chatarina, Bryndis, kittygirl & Henriks søde kone Tine (Kan ikke lige huske flere)
Nå ja også
JustAnotherName og Lisbeth2910
Smilyer til dem også!
Pia. skriver: Jeg har købt to Café/klapborde her inde - men kan simpelthen ikke huske af hvem - Pinligt... Men handlen var super god... Jeg fik dem hurtigt og de var pakket flot, så der intet skete med dem... - En STORT SMILEY Ud over denne handel har jeg handlet Katvig sengetøj, Katvig bluser og Katvig Tasker af vores alle sammens Katvig pige Twinboys (Majbritt med Oliver og Alexander) Hun får også en kæmpe smiley af mig... Da varene er kommet med det samme og helt uden problemer... Har også handlet tøj med Majbritt (Twinboys) som hendes drenge ikke kunne passe mere... Så har jeg handlet en masse med Lisbeth (kan ikke huske hendes brugernavn - Men hun er fra Lolland) hmmm... Hun havde butik og solgte rigtig meget lækkert nyt drenge og pigetøj da hun lukkede og det fik jeg meget billigt og det var SUPER LÆKKERT. Lisbeth var hurtig til at svare, skrive størrelser m.m da jeg havde mange spørgsmål - købte for veninder og familie også nemlig.. Så en stor smiley her også Har desværre også været uheldig en enkelt gang - men det regner jeg ikke med er til denne tråd...
Jeg har købt to Café/klapborde her inde - men kan simpelthen ikke huske af hvem - Pinligt... Men handlen var super god...
Jeg fik dem hurtigt og de var pakket flot, så der intet skete med dem... - En STORT SMILEY
Ud over denne handel har jeg handlet Katvig sengetøj, Katvig bluser og Katvig Tasker af vores alle sammens Katvig pige
Twinboys (Majbritt med Oliver og Alexander) Hun får også en kæmpe smiley af mig... Da varene er kommet med det samme og helt uden problemer...
Har også handlet tøj med Majbritt (Twinboys) som hendes drenge ikke kunne passe mere...
Så har jeg handlet en masse med Lisbeth (kan ikke huske hendes brugernavn - Men hun er fra Lolland) hmmm... Hun havde butik og solgte rigtig meget lækkert nyt drenge og pigetøj da hun lukkede og det fik jeg meget billigt og det var SUPER LÆKKERT. Lisbeth var hurtig til at svare, skrive størrelser m.m da jeg havde mange spørgsmål - købte for veninder og familie også nemlig.. Så en stor smiley her også
Har desværre også været uheldig en enkelt gang - men det regner jeg ikke med er til denne tråd...
Det var da mig søde Pia, men tak for det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128