Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
qp skriver: Førpris 350 NU 250 inkl fragt! Se også mine andre salgsannoncer......
Førpris 350 NU 250 inkl fragt!
Se også mine andre salgsannoncer......
Eiiii dem må jeg eje til Tobias.. Hva er din mp inkl?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
pussepige skriver: Eiiii dem må jeg eje til Tobias.. Hva er din mp inkl?
Jep det er 250 inkl fragt
Hvis du skal have dem må du være hurtig, for jeg har dem også på TS hvor der lige er en der har bedt mig måle dem indvendig
qp skriver: Jep det er 250 inkl fragt Hvis du skal have dem må du være hurtig, for jeg har dem også på TS hvor der lige er en der har bedt mig måle dem indvendig
Kan vi sige 225 så kan jeg overfør via ts nu hvis du helst vil handle der..
pussepige skriver: Kan vi sige 225 så kan jeg overfør via ts nu hvis du helst vil handle der..
Prisen er 250 inkl og jeg foretrækker at handle uden TS gebyrer (selvfølgelig)
Ikke solgt.... kom glad
225 INKL ........... SLÅ TIL!!!!
iih de er godt nok fine.. men aner ikke om hvornår han kommer til at gå eller lign.. men vil da lige være sød at hibe dem op for dig igen
Perl skriver: iih de er godt nok fine.. men aner ikke om hvornår han kommer til at gå eller lign.. men vil da lige være sød at hibe dem op for dig igen
Taaark fantastisk sødt af dig Og jamen jeg fatter ikke de stadig er til salg ... har haft et par magen til i 21 og han brugte dem heeeele tiden... bare super ærgeligt, at han voksede forbi dem her i størrelsen (sådan er det ofte når man køber indunder sig)... hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128