Øv øv :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Isabeau

Nu har manden og jeg været igang under dynerne i nogle dage nu - stoppede jo med og ta´ p-piller i mandags, for at blive gravid igen, MEN!! Så begyndte jeg dælme og bløde igår! Virkelig styrtbløde

Snakkede med lægen i morges, som sagde at det er normalt at man begynder og bløde når man stopper med p-pillerne. Det har min krop jo været vant til, siden jeg begyndte på pillerne.

Nå! Men forhåbentlig stopper det som det plejer, om et par dage, så er det på´n igen

Men tænkte på...? Egentlig burde jeg først få min menstruation sidst på måneden, men nu ska jeg vel tælle fra i går, da den kom, ikke?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Corn

Fra jeg stoppede med p-piller og til jeg blev gravid gik der 6 måneder, så jeg synes i er meget optimistiske hvis I regnede med at kunne sexe jer gravide allerede nu, hvis du kun har været stoppet siden mandag.

Men god fornøjelse med de indledende øvelser

Anmeld

8. februar 2011

Rockertand

Isabeau skriver:

Nu har manden og jeg været igang under dynerne i nogle dage nu - stoppede jo med og ta´ p-piller i mandags, for at blive gravid igen, MEN!! Så begyndte jeg dælme og bløde igår! Virkelig styrtbløde

Snakkede med lægen i morges, som sagde at det er normalt at man begynder og bløde når man stopper med p-pillerne. Det har min krop jo været vant til, siden jeg begyndte på pillerne.

Nå! Men forhåbentlig stopper det som det plejer, om et par dage, så er det på´n igen

Men tænkte på...? Egentlig burde jeg først få min menstruation sidst på måneden, men nu ska jeg vel tælle fra i går, da den kom, ikke?

???Du plejer vel at bløde, når du holder pause med pillerne? Så skal du også bløde nu, din krop kan jo ikke vide, at den ikke bare skal have et skud piller igen, som den plejer. Den blødning du har fået nu er så helt almindeligt hormonstyret, som den plejer og skal tælles som din almindelige mens.

Anmeld

8. februar 2011

Hansen97

Du skal tælle fra den første dag du bløder ja...

Jeg har været på p-piller begge gange inden vi blev gravide...

1. gang smed jeg pillerne i januar, testede positiv i maj
2. gang smed jeg pillerne i december, testede positiv i februar.

Der er faktisk hormoner i p-pillerne som indirekte er med til at gøre det "nemmere" de første par måneder efter p-pille stop.

Held og lykke...

Anmeld

8. februar 2011

Isabeau

Macaab skriver:

Fra jeg stoppede med p-piller og til jeg blev gravid gik der 6 måneder, så jeg synes i er meget optimistiske hvis I regnede med at kunne sexe jer gravide allerede nu, hvis du kun har været stoppet siden mandag.

Men god fornøjelse med de indledende øvelser

Håber da og blive gravid inden for et par dage  Men syns´generelt bare det var øv og få min menstruation allerede. Hader det!

Anmeld

8. februar 2011

Isabeau

Rockertand skriver:

???Du plejer vel at bløde, når du holder pause med pillerne? Så skal du også bløde nu, din krop kan jo ikke vide, at den ikke bare skal have et skud piller igen, som den plejer. Den blødning du har fået nu er så helt almindeligt hormonstyret, som den plejer og skal tælles som din almindelige mens.

Ja, det var det lægen også sagde. Syns´ bare det er træls alligevel. Det er ikke mere end et par uger siden, jeg sidst havde det, og havde slet ikke tænkt på at jeg ville få det, når jeg stoppede med pillerne

Anmeld

8. februar 2011

Isabeau

112233 skriver:

Du skal tælle fra den første dag du bløder ja...

Jeg har været på p-piller begge gange inden vi blev gravide...

1. gang smed jeg pillerne i januar, testede positiv i maj
2. gang smed jeg pillerne i december, testede positiv i februar.

Der er faktisk hormoner i p-pillerne som indirekte er med til at gøre det "nemmere" de første par måneder efter p-pille stop.

Held og lykke...

Okay Sidst jeg stoppede med prævention, blev jeg gravid allerede en måned efter. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.