Klør sig på maven/ Hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.018 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

heidi30

Malte klør sig på maven lige så snart han får tøjet af, det er dog kun på højre side af maven.

Jeg kan ikke finde knopper så jeg aner ikke hvorfor han gør det. Vi vasker alt vores tøj osv. i Neutral, så det kan ikke være fordi han ikke kan tåle tøjet. 

Vi bruger bleer fra Aldi og Libero, men jeg tror ikke det er dem. Jeg har overvejet om det bare er blevet en vane at det er det han gør, men han gir sig selv små rifter og røde mærker på mavsen 

Nogen som har prøvet noget lign.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Koen.

Lærke klør sig os på mavsen når hun får tøjet af, hun er blevet tjekket ved lægen, der var intet, så hun gør det fordi hun kan

Anmeld

8. februar 2011

heidi30

lillespurv20 skriver:

Lærke klør sig os på mavsen når hun får tøjet af, hun er blevet tjekket ved lægen, der var intet, så hun gør det fordi hun kan

Hmm, jamen det er måske bare fordi han også kan så 

Havde også tænkt at det var blevet en vane, noget som man gør når man ligger der uden tøj på alligevel 

Anmeld

8. februar 2011

Koen.

heidi30 skriver:

Hmm, jamen det er måske bare fordi han også kan så 

Havde også tænkt at det var blevet en vane, noget som man gør når man ligger der uden tøj på alligevel 

ja, her er det en sikker vinde, at når bleen ryger af, så kommer klømaskinen

Anmeld

8. februar 2011

Janni.

lillespurv20 skriver:

ja, her er det en sikker vinde, at når bleen ryger af, så kommer klømaskinen

Kan da snildt forstille mig at det vil klø lidt når den varme ble og tøjet kommer af 

Jeg har da også en dårlig vane, uanset om det klør eller ej, så skal kæresten klø mig på ryggen før jeg kan sove hi hi  Jeg kalder det hygge - men andre vil måske kalde det udnyttelse 

Anmeld

9. februar 2011

heidi30

Buito skriver:

Kan da snildt forstille mig at det vil klø lidt når den varme ble og tøjet kommer af 

Jeg har da også en dårlig vane, uanset om det klør eller ej, så skal kæresten klø mig på ryggen før jeg kan sove hi hi  Jeg kalder det hygge - men andre vil måske kalde det udnyttelse 

Det er altså også bare det bedste når man blir kløet på ryggen 

Anmeld

9. februar 2011

Janni.

heidi30 skriver:

Det er altså også bare det bedste når man blir kløet på ryggen 

Nemlig !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.