weeeeee :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. februar 2011

Missi

Så kom veer'ene sku endelig - lige nu er de der med 6-7 min mellemrum  Tænk at man kan glæde sig til den smerte lol og ja blir kun værre hehe

Var til scanning i går, hvor de skød min lille dreng til at veje  3567 g, så han er vokset rigtig godt til de sidste uger - så dejligt

Efter scanningen kommer jeg så ind og får kørt en strimmel så de kan tjekke hjertelyd, og det så os bare fint ud - så tjekker jordmoren mig, og har stadig 1,5 cm livmorhals tilbage , så jeg fik sat en stikpille op, og hold nu kæft det var slet ikke behageligt.

Vi blir sendt hjem, med den besked om at jeg selvf. skal ringe hvis jeg får veer, men hvis der ikke er sket noget inden tirsdag morgen kl 8, så skal jeg ringe til FG og høre om de vil tjekke mig, og evt, ha en ny stikpille op. MEN er da vist ikke nødvendigt.. weeeee 13 dage over tid, og nu sker der endelig noget

Hva så tøser (pia og multibær) er i igang med at føde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

piadas

Ih, hvor dejligt for dig! Det er da vist også din tur!! Jeg hepper i vildskab!

Nej, desværre her sker ikke en skid som sædvanligt! Jeg skal ringe til FG idag og få en tid til scanning og CTG imorgen eller på torsdag, så må vi se, hvad de siger...

HEP HEP HEP!!!

Anmeld

8. februar 2011

Diana...

HEP HEP HEP. 

Held og lykke med det. Jeg håber det kommer til at forløbe super. 

Glæder mig til FB og billeder når den lille er kommet ud.

Anmeld

8. februar 2011

Marco2

Godt der endelig sker noget. Held og lykke med det hele. Håber du får en dejlig fødsel.

Glæder mig til FB og billeder af det lille myr.

AG

Anmeld

8. februar 2011

Multebær

Weee hvor fedt Missi. Jeg er slet ikke misundelig  Håber du får en rigtig god fødsel  Jeg vil heppe på dig så meget idag 

Jeg fik kørt en CTG og havde ikke held med at overbevise dem om at jeg skulle sættes igang. De var overhovet ikke til at forhandle med. 
I dag er jeg 12 dage over terminen men de holder på at jeg skal gå 2 uger over før de giver mig en igangsættelse. 
CTG'en gik rigtig fint. Den lille mand har det godt og bevæger sig stadig meget. Tror heller ikke han har lagt sig fast endnu men numsen vender da op i det mindste. De ringer til mig imorgen onsdag og giver mig en tid til jeg skal komme ind på svangeramb torsdag hvor de vil beslutte hvilken igangsættelse de vil bruge på mig. 

Er der nogen der har hørt fra MetteNoah?

Anmeld

8. februar 2011

Multebær

Missi skriver:

Så kom veer'ene sku endelig - lige nu er de der med 6-7 min mellemrum  Tænk at man kan glæde sig til den smerte lol og ja blir kun værre hehe

Var til scanning i går, hvor de skød min lille dreng til at veje  3567 g, så han er vokset rigtig godt til de sidste uger - så dejligt

Efter scanningen kommer jeg så ind og får kørt en strimmel så de kan tjekke hjertelyd, og det så os bare fint ud - så tjekker jordmoren mig, og har stadig 1,5 cm livmorhals tilbage , så jeg fik sat en stikpille op, og hold nu kæft det var slet ikke behageligt.

Vi blir sendt hjem, med den besked om at jeg selvf. skal ringe hvis jeg får veer, men hvis der ikke er sket noget inden tirsdag morgen kl 8, så skal jeg ringe til FG og høre om de vil tjekke mig, og evt, ha en ny stikpille op. MEN er da vist ikke nødvendigt.. weeeee 13 dage over tid, og nu sker der endelig noget

Hva så tøser (pia og multibær) er i igang med at føde

Ej det er jo så spændende - hvad sker der hvad sker der???  flere gode veer 

Anmeld

8. februar 2011

Sofia

JEG HEPPER

Anmeld

8. februar 2011

Marco2

UPDATE pleeeaseee!!!

AG - nysgerrig og med hyggefisende barn på arm 

Anmeld

8. februar 2011

Kit

hep hep hep

Anmeld

9. februar 2011

PeruBaby

Noget nyt?

Jeg sidder og hepper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.