Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal giftes den 20.august og det ligger jo lige i "sommerferie perioden" - så derfor vil jeg hører jer hvornår det vil være bedst at sende invitationer ud?
Og til dem som har holdt/skal holde bryllup , hvornår sendte i dem ud?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Prøv bryllupsklar.dk
Risen skriver: Vi skal giftes den 20.august og det ligger jo lige i "sommerferie perioden" - så derfor vil jeg hører jer hvornår det vil være bedst at sende invitationer ud? Og til dem som har holdt/skal holde bryllup , hvornår sendte i dem ud?
Jeg ville sende dem ud et par måneder før. Det plejer at være kotume
Vi har før fået invitationer som er næsten et halvt år før. Bryllup er jo en stor ting og ærgeligt hvis folk ikke kan komme. Alternativt kan du lave et "save the date" kort som du sender elekstronisk på mail. Og så sende de rigtige invitationer ud senere.
Vi skal giftes den 20.august og det ligger jo lige i "sommerferie perioden" - så derfor vil jeg hører jer hvornår det vil være bedst at sende invitationer ud? Og til dem som har holdt/skal holde bryllup , hvornår sendte i dem ud?
Hej! Vi blev gift d. 3. jan. samtidig med barnedåb Jeg sendte indbydelser ud 3 mdr. før.
Og tillykke forresten
vi blev gift 25 august og sendt dem ud 2 mdr. før. Men det var vidst også liige sent nok, så 3-4 mdr i forevejen tror jeg er mere normalt Så kan de også nå at komme ud til dine gæster inden de planlægger alt for meget ferie!
Da vi blev gift, starten af august, sendte vi invitationer ud 3 mdr før, for så vidste folk det, inden de tog på ferie
modtog i sidste uge en bryllupsinvitation til den 29 august
Det bryllup vi deltog i forrig sommer fik vi i december 2008 og brylluppet var sommer 2009.
Så jeg ville nok begynde at tænke på det især når det lige er i sommerferien.
Vi blev gift d. 2. august, og vores invitationer blev sendt ud i marts måned!! Vi ville være helt sikre på, at folk kunne komme og ikke var afsted på ferie.. heheh!!
misslea skriver: Vi blev gift d. 2. august, og vores invitationer blev sendt ud i marts måned!! Vi ville være helt sikre på, at folk kunne komme og ikke var afsted på ferie.. heheh!!
Ja har også tænkt omkring den 1 marts.. Synes jo det er i god tid, men samtidig vil jeg hellere ikke have folk "glemmer" at de har en invitation liggende.. hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128