Har simpelthen så ondt i underlivet...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

metski83

HAr simpelthen så ondt i underlivet, og sidder nu med en varmedunk på.

Har rendt på toilettet for at tisse rigtig mange gange i dag. Selv en kollega lagde mærke til det, ups

Har haft ondt den sidste uges tid, har haft kvalme når jeg har spist.

Har ondt i lænden.

Føler mig oppustet

Har ømme bryster

Er total forvirret, håber selvfølgelig det er en graviditet.

Tør næsten ikke håbe.   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

afrobabies

metski83 skriver:

HAr simpelthen så ondt i underlivet, og sidder nu med en varmedunk på.

Har rendt på toilettet for at tisse rigtig mange gange i dag. Selv en kollega lagde mærke til det, ups

Har haft ondt den sidste uges tid, har haft kvalme når jeg har spist.

Har ondt i lænden.

Føler mig oppustet

Har ømme bryster

Er total forvirret, håber selvfølgelig det er en graviditet.

Tør næsten ikke håbe.   

Det kunne da godt lyde sådan.... Jeg troede at du vidste at du var gravid, lige indtil jeg læste den sidste linje

Anmeld

7. februar 2011

metski83

victoria2008 skriver:

Det kunne da godt lyde sådan.... Jeg troede at du vidste at du var gravid, lige indtil jeg læste den sidste linje

Nej desværre ved jeg ikke noget endnu. Kan godt se alle tegn er der, og det er ikke indbildning.

Men skal først have mens i næste uge, og kan ikke forstå jeg har de symptomer allerede.

Anmeld

7. februar 2011

Rockertand

Det kan også være snyde-symptomer...eller blærebetændelse....eller influenza.....eller hormonforstyrrelser....det kan være så mange ting - du må vente og se, om der er gevinst.

Anmeld

7. februar 2011

Sujan

Kan det være din ÆL?

Sådan jeg jeg nemlig godt have det under ÆL.. Nogle gange så slemt at det faktisk er lidt svært at have sex

Anmeld

7. februar 2011

afrobabies

metski83 skriver:

Nej desværre ved jeg ikke noget endnu. Kan godt se alle tegn er der, og det er ikke indbildning.

Men skal først have mens i næste uge, og kan ikke forstå jeg har de symptomer allerede.

Man kan godt have de symptomer så tidligt i en graviditet

Anmeld

7. februar 2011

metski83

victoria2008 skriver:

Man kan godt have de symptomer så tidligt i en graviditet

Det lyder godt, håber det er det

Men har godt nok ekstremt ondt i underlivet, og sidder med en varmepude på lige nu.

Anmeld

7. februar 2011

afrobabies

metski83 skriver:

Det lyder godt, håber det er det

Men har godt nok ekstremt ondt i underlivet, og sidder med en varmepude på lige nu.

Har du nogle teste til at ligge, så kunne du jo prøve en i morgen tidlig, selvom jeg godt ved at det er for tidligt

Anmeld

9. februar 2011

metski83

jeg endte faktisk med vagtlæge om natten, fordi jeg havde så mange smerter, og hos min egen læge nogle timer senere til en gynækologisk undersøgelse. Fik tjekket blærebetændelse, underlivs betændelse men ingen af delene var det. Lægen troede at det skyldtes min første ægløsning efter p pillerne havde gjort at det hele var fuldstændig spændt op. Både æggestokke, livmoder og tarme. Så fik nogle piller der skulle få det hele til at slappe af. Har aldrig haft så mange mavesmerter før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.