Lodret streg i test vindue!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

Jaah, hvis testen bliver holdt vandret, så skal de være lodrette...

men gør testen ikke altid det ?? eller der er måske nogen som holder testen lodret ??  haha. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

twinny

Mulleunge skriver:

men gør testen ikke altid det ?? eller der er måske nogen som holder testen lodret ??  haha. 

man kan sgu da ikk vide....

Anmeld

7. februar 2011

Mauser.

Baby-støv skriver:

man kan sgu da ikk vide....

Hahaaa  shit altså, vi stopper nu .. 

Men stregen skal være lodret hvis man holder testen vandret kan vi hermed konkludere 

Anmeld

7. februar 2011

twinny

Mulleunge skriver:

Hahaaa  shit altså, vi stopper nu .. 

Men stregen skal være lodret hvis man holder testen vandret kan vi hermed konkludere 

ja

Anmeld

7. februar 2011

Sphynxlover

En lodret streg i testvindue viser bare at testen er udført korrekt ! 2 streger skal der til før du er gravid

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

Undskyld piger jeg skrev forkert  Altså når jeg holder testen holder testen vandret, så kommer der en lidt utydelig vandret streg i test vinduet....
Og jeg kan ikke rigtig finde ud af i brugsvejledningen hvad det betyder, så derfor tænkte jeg om nogle af jer vidste det
I må meeeeget undskylde at jeg skrev forkert, tror ikke lige jeg havde hovedet med mig da jeg skrev
Men håber I kan hjælpe alligevel  

Anmeld

9. februar 2011

mortilfreja

Anonym skriver:

Undskyld piger jeg skrev forkert  Altså når jeg holder testen holder testen vandret, så kommer der en lidt utydelig vandret streg i test vinduet....
Og jeg kan ikke rigtig finde ud af i brugsvejledningen hvad det betyder, så derfor tænkte jeg om nogle af jer vidste det
I må meeeeget undskylde at jeg skrev forkert, tror ikke lige jeg havde hovedet med mig da jeg skrev
Men håber I kan hjælpe alligevel  

Kan du ikke lægge et billede ind af testen så vi bedre kan se hvad du mener???

Anmeld

9. februar 2011

Anonym trådstarter

mortilfreja skriver:

Kan du ikke lægge et billede ind af testen så vi bedre kan se hvad du mener???

Jeg har nemlig smidt den ud for gik bare ud fra den var negativ et eller andet sted.. Men kom så til at tænke mere over det bagefter...
Men sådan en test i stav med to vinduer hvor den ene er control og den anden test. I control vinduet kom den lodrette streg som den skulle, men i test vinduet kom der er en lidt utydelig vandret streg. Men på pakken står der at der skal komme en tydelig lodret streg i test vinduet, der står bare ikke noget om hvis den er vandret.
Ved ikke om det er alt for rodet  

Anmeld

9. februar 2011

Pige2009

MissGeoh skriver:

Har du et billede?

Altså jeg tænker positiv.

De skal da være lodrette?
De er da ikke vandrette?  

Hmm... ja det tænker jeg også

Anmeld

9. februar 2011

mamiolvi

prøv og tag en ny test...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.