Jeg er ved at få grå hår i hovedet
som om jeg ikke har det i forvejen 
Jeg er ved at rydde op på min søns værelse. det er et mareridt derinde. Jeg har foreløbig været igang i 2 dage derinde, og jeg er ikke engang halvvejs. Jeg bliver nødt til at tage det i etaper derinde, fordi jeg ikke rigtig kan holde til at rydde op for længe ad gangen.
Der ligger papirer alle vegne, og helt ærligt så gider jeg ikke engang kigge på det......det ryger bare ud. så er det bare ærgeligt, hvis det er noget han ville beholde. Han kan bare holde orden på sit værelse (siger den skrappe mor).
Så ligger der alt muligt skrammel ud over hele gulvet, på hans skrivebord, på hans reol....ja alle vegne.
Jeg har foreløbig fået fyldt 3 bæreposer med affald, og det bliver sikkert til mange flere poser. Nu bliver der simpelthen kasseret så meget, at det ikke kan lade sig gøre for ham, at rode på den måde igen. altså legetøj smider jeg selvfølgelig ikke ud...men papir, alle de der tekniske dele han roder rundt med, frimærker der bare ligger smidt, tusser, farvekridt osv....altså alle de der overflødige ting. orker simpelthen ikke at sortere i det. Så må han få noget nyt.
Min søn er 10 år......er jeg den eneste med sådan et rodehoved af en søn?
Han slægter sig vist sin far alt for meget på

Anmeld