Voldsomme smerter!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Anonym trådstarter

Jeg tog en graviditets test i lørdags, og den var negativ, men der var lidt farve på midten af den anden linje.. så troede måske jeg var gravid! så var mega lykkelig. I går fik jeg min mens og det gjorde smertefuldt ondt, i nat vågnede jeg klokken lort for at tage piller pga smerten, kunne ikke sove eller noget, det helt voldsomt. Kan jeg stadig være gravid eller? har aldrig haft smerter før, så det er helt uvant for mig, prøver at blive gravid, men ved ikke om man kan være det selvom man har mens? er lidt usikker på det hele, for håbede lige, og pluds det her med alle smerterne, synes jeg er for underligt..

Nogen der ved noget? eller kender til det? er helt forvirret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

SussieThyssen

Jeg tog en graviditets test i lørdags, og den var negativ, men der var lidt farve på midten af den anden linje.. så troede måske jeg var gravid! så var mega lykkelig. I går fik jeg min mens og det gjorde smertefuldt ondt, i nat vågnede jeg klokken lort for at tage piller pga smerten, kunne ikke sove eller noget, det helt voldsomt. Kan jeg stadig være gravid eller? har aldrig haft smerter før, så det er helt uvant for mig, prøver at blive gravid, men ved ikke om man kan være det selvom man har mens? er lidt usikker på det hele, for håbede lige, og pluds det her med alle smerterne, synes jeg er for underligt..

Du kan have en lille "miniabort".
Det vil sige at ægget nok er blevet befrugtet, og måske også har nået at sætte sig ganske kort, men så er blevet afstødt.
Det sker i 60% af alle førstegangs graviditeter.
Så kan man godt få en del ekstra smerter og bløde både lidt kraftigere og længere end normalt.
Så tag noget smertestillende, læg dig på maven, så din livmoder får hjælp til at trække sig sammen og se om ikke det klinger af i løbet af et døgns tid.
Begynder du at styrtbløde eller får ekstremt kraftige smerter, så ring til læge eller lægevagt og fortæl om din formodning.
Du får lige et knus med på vejen.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. februar 2011

britze

Anonym skriver:

hej..

det lyder da som noget rigtig skidt.

jeg har stort set altid haft mens-smerter og har haft nogle meget kraftige nogen. men er aldrig vågnet af dem om natten før. sidste gang jeg skulle have mens, håbede jeg at jeg var blevet gravid, for havde nogle symptomer på det. en uge for sent kom min mens midt om natten og det gjorde så ondt at jeg måtte stå op og tage smertestillende.. tænkte at jeg havde fået en biokemisk abort eller hvad det nu hedder, men i nat skete det så igen... denne gang kun 2 dage for sent... men av hvor går det ondt.. og jeg forstår det simpelthen ikke..

kan jo desværre ikke give dig et rigtigt svar.. kan kun sige at det da er trist at høre at du ogsåp har det sådan, da det bestemt ikke er noget man ville ønske for nogen. håber det bliver bedre for os begge...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.