Dejlig nat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. februar 2008

Marco2

Hej piger.

I nat har Emliy kun været vågen én gang 8D

Hun blev puttet lidt i 7 - efter en begivenhedsrig dag, så hun var traaat - og vågnede først kl. 04. Jeg selv vågnede 3.30 og var helt bestyrtet, for det er da ikke normalt, så jeg skulle altså lige ind og se om alt var ok derinde. Men det var det. Prinsessen sov sødt. Nå men hun fik lidt boob kl. 04 og sov så ellers videre til lidt i 8 i morges. Så jeg har virkelig fået sovet...uhmmmm.

AG - som skal i MG igen i dag :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2008

ivfmarie

eii hvor godt med en god nat!
MG idag... hmmm, det kan slet ikke hamle op med gårsdagens fantastiske træf.. endnu engang tarrrk for en go dag!

Marie - med boller i ovnen, der skal ud nuuuu

Anmeld

21. februar 2008

Astrid P

Hvor skønt, AG! Bare det var mig...
KH Astrid

Anmeld

21. februar 2008

Tynen

Nej! Hvor dejligt!!
Krydser fingre for at det ikke bare er en engangforteelse!;)

Stella sov jo ligefrem "middagslur" da jeg kom hjem kl. 1630 - Så jeg syens da helt klart at det var hele køreturen værd :D

Trine

Anmeld

21. februar 2008

Grynt

Hejsa AG, og 1000 tak for at lægge hus til i går det var bare super godt, tak :) Jeg nåede slet ikke at sige det i går aftes for jeg var såååå totalt smadret i mit hovede at jeg gik tidligt i seng :$

Freja fik som sagt en flaske da vi kom hjem og så gik hun kold...helt til kl 00.30 i nat hvor hun lige fik en flaske mere og sov så til kl 7 her til morgen :D

Hvis det er sådan vi får ungerne til at sove igennem, så må vi sgu mødes lidt oftere :))

KH Grynt/Tina og Freja

(L)

Anmeld

21. februar 2008

Loggidut

ja her gik det sørme også godt i nat...lige indtil klokken 13 minutter over 4 i nat...for det havde tif leveret den voldsomste kage...harhhh...er i sindsyg hun blev vred da hun skulle skiftes...det plejer hun jo ikke at blive...så hun hamrede hælene i puslebordet, da hun er for lang til puden og rager ud over den...shit hun skreg og snerrede af mig....men vi fik ro igen da jeg stak hende en flaske...og nu er hun igen klar til en puttetur.

knus fra sloggi...nu på vej ned til sin datter(L)

Anmeld

21. februar 2008

Sille

ihh hvor skønt.. man blir et nyt menneske ik...??

Her har er også været nattero indtil kl 5 og så fik hun en flaske og så sov vi til kl 7.... wauw.... top nice...

Håber i får endnu en skøn nat igen..:)

-sille - der skal i MG og er sent på den (som sædvanlig:$)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.