Søger ventetøj :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
8. februar 2011

JuliaNielsen

KittyGirl skriver:

75 for 1-5 .. eller 80 for alle 3 og fragten ved siden af... det giver enten 115 eller 120 kr

Vil du ikke bare have alle 3 dele for 120 kr. så? (så har du jo fået nr.2 til 5 kr. )

Du må også godt få de to dele til 75 kr. + fragt = 115

Så snupper jeg skam alle 3 :-)

Hihi, Jeg vil først have mulighed for at sende penge t den første og så regner jeg med at når du kan se jeg har sendt pengene så sender du tøjet ikke ? Er det ikke sådan man gør ?

Jeg sender dig lige add på pb :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2011

Ryberg

JuliaNielsen skriver:

Så snupper jeg skam alle 3 :-)

Hihi, Jeg vil først have mulighed for at sende penge t den første og så regner jeg med at når du kan se jeg har sendt pengene så sender du tøjet ikke ? Er det ikke sådan man gør ?

Jeg sender dig lige add på pb :-)

Det er helt okey, jeg ligger det bare til side til dig

og normalen er, at jeg sender tøjet samme dag som pengene er gået ind på kontoen

Vi snakkes over PB

Anmeld

24. februar 2011

musse1

24. februar 2011

musse1

JuliaNielsen skriver:

Hej TøZer <3

Hvis i har noget ventetøj i størrelse l Lx vil jeg meget gerne høre fra jer,. Er selvfølgelig både interesseret i Bortgives og Sælges

Knuser Julia´15+2

jeg har noget her https://www.baby.dk/debat/89357pi1/toej--drenge/nytlet-brugt-gravidites-toej.aspx

ved ik om det er noget for dig , men hvis det er kan du få det hele for 200 kr så porto oven i...

Tina

Anmeld

24. februar 2011

bullerbassen

JuliaNielsen skriver:

Hej TøZer <3

Hvis i har noget ventetøj i størrelse l Lx vil jeg meget gerne høre fra jer,. Er selvfølgelig både interesseret i Bortgives og Sælges

Knuser Julia´15+2

Jeg har denne i Xl - godt nok ikke vente men købte den da jeg ventede mig .. Super sød med bindebånd

Fra vera moda

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.