Sex Med Manden :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.144 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Anonym trådstarter

Hej Baby.dk Bruger

Jeg har det sidste 3 mdr ikke rigtig haft sex med min kæreste, Og når vi har er det samme stilling.

Jeg er godt klar over han gerne selv vil forkæles nogle gange og at det ikke kun er mig der slapper af og ham der gør hele arbejdet..

Har følelsen af at han syntes det er røv kedeligt (men er jeg også selv ved at syntes)

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af og ride, og jeg er overvægtig så bliver så forpustet når jeg gør det og føler han griner af mig eller frygter han ligger og tænker jeg er håbløs :s

Jeg giver ham somme tider blows men det sker meget sjældent da jeg syntes det er ubehageligt..

Gode råd til ridningen eller andet ?

ps, er gravid kan det skade barnet at ride ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen ?

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Virkelig slet ingen ?

Anmeld

7. februar 2011

Anonym skriver:

Hej Baby.dk Bruger

Jeg har det sidste 3 mdr ikke rigtig haft sex med min kæreste, Og når vi har er det samme stilling.

Jeg er godt klar over han gerne selv vil forkæles nogle gange og at det ikke kun er mig der slapper af og ham der gør hele arbejdet..

Har følelsen af at han syntes det er røv kedeligt (men er jeg også selv ved at syntes)

Men jeg kan simpelthen ikke finde ud af og ride, og jeg er overvægtig så bliver så forpustet når jeg gør det og føler han griner af mig eller frygter han ligger og tænker jeg er håbløs :s

Jeg giver ham somme tider blows men det sker meget sjældent da jeg syntes det er ubehageligt..

Gode råd til ridningen eller andet ?

ps, er gravid kan det skade barnet at ride ?

Nej, det kan ikke skade barnet!!

Hvad med at at knalde i ske?? Det er da dejligt afslappende for begge!!

Stine og Lisa.

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Nej, det kan ikke skade barnet!!

Hvad med at at knalde i ske?? Det er da dejligt afslappende for begge!!

Stine og Lisa.

Det er den stilling vi altid bruger ;-)

Anmeld

7. februar 2011

Anonym skriver:

Det er den stilling vi altid bruger ;-)

Haha... Ja, okay! Den er også yderst bekvemt!!

Hvad med at tage til en sexolog så??

Stine og Lisa.

Anmeld

7. februar 2011

Anonym trådstarter

Tilmeldt skriver:

Haha... Ja, okay! Den er også yderst bekvemt!!

Hvad med at tage til en sexolog så??

Stine og Lisa.

Det er ikke lige noget :-)

Håbede bare på nogle gode råd jeg kunne prøve ;-)

Anmeld

7. februar 2011

Diana...

NEJ det kan ikke skade at ride. Når man rider behøver man jo ikke sidde og hoppe og og ned du kan jo også bare køre frem og tilbage hvis du forstår hvad jeg mener det ikke lige så hård. 

Anmeld

7. februar 2011

Mor Christa

som en anden har skrevet, så kan du bare kører frem og tilbage i stedet for at hoppe op og ned når du skal ridde - det synes mænd (hvert fald min ;P ) er super skønt, især når man gør det hurtigt, og det er ikke svært at bevæge underlivet frem og tilbage hurtigt i dén stilling. Ellers, når I ligger i ske, kan du jo også være den der bevæger dig, hvis du forstår hvad jeg mener. Så kan det nemlig hjælpe at holde fast på væggen eller andet med hænderne og så skubbe dit underliv frem og tilbage
Ellers, så prøv nogle andre stillinger hvor han skal arbejde, men så bare varrier mellem nogle forskellige stillinger - jeg ved at de er ret pjattet med doggystyle, og den er jo også yderst behagelig for de fleste kvinder Det kan hjælpe rigtig meget at varriere lidt, så det ikke altid er det samme nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.