Membrasin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.012 visninger
0 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Carina1977

Som i jo nok ved har jeg døjet rigtig meget med smerter i mit urinrør. Lægen mener jo at det skyldes sarte/irritable slimhinder, og hun har ikke rigtigt gjort andet end nærmest hentyde til at det må jeg lære at leve med. Men jeg kan ikke leve med en konstant svien/brændende fornemmelse i urinrøret. det er enormt smertefuldt og det er ikke noget liv. Jeg kan ikke rigtig foretage mig andet, end at holde mig hjemme hele tiden, og putte varme på, for at det skal lindre en smule. Kan ikke holde ud til at være sammen med andre mennesker, fordi jeg så nemt bliver irritabel når jeg har ondt.

Jeg er så blevet foreslået af en, at jeg kunne prøve et natur-produkt, der hedder Membrasin. Det skulle styrke sarte slimhinder. Det var godt nok enormt dyrt, men hvis nu det kommer til at virke, så er det bestemt pengene værd. jeg vil så gerne have mit liv tilbage igen.

Jeg tror at mine slimhinder i selve urinrøret er meget tørre, for hvis jeg bruger kateter, hvor der er sådan et smøremiddel på, bliver smerterne mindre. Men jeg vil ikke bruge kateter, når jeg godt kan tisse selv....desuden får jeg blærebetændelse, hvis jeg skal bruge det.

Jeg håber virkelig det virker. Er der nogen herinde der har prøvet Membrasin? Eller kender nogen, hvor det har virket? Jeg er jo stadig skeptisk, men vil gøre alt for at slippe for de her smerter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.