Jeg har et sæt tvillinger på 5 mdr. så her kommer min hverdag.
Vi står op kl 6, som resten af familien, mens jeg er i bad laver faren morgenmad og storebror ligger i vores seng og hygger med tvillingerne.
Når vi har skiftet numser på alle mand, spiser vi morgenmad og tvillingerne får grød.
Så er kl. 7.30 og tvillingerne ligger og leger på gulvet mens jeg rydder af bordet og storebror bliver gjort klar til børnehave.
Kl. 8.00 kommer storebror i børnehave og jeg ligger med ind i sengen og ammer tvillingerne og ager en formiddagslur med dem. cirka 2 timer.
Så er kl 10.00 og når vi vågner ligger vi os alle sammen ind på gulvet og leger en halv times tid. så får de derefter lov til selv at ligge og jeg går i køkkenet og laver grød.
Kl. 11.00 står den på grød og omkring kl. 12.00 ammer jeg dem, så de kan komme ud og sove.
De sover et par timer og når vågner går vi ned i børnehaven for at hente storebror.
Omkring kl 15 sidder vi alle om bordet. Tvillingerne får grød og storebror lidt frugt, mens vi alle lytter spændende på hvad storebror har lavet i børnehaven.
Derefter leger de lidt selv og ser deres storebror hoppe rundt.
kl. 17.00 sover de en lille lur igen og der kan jeg nå at lave aftensmad.
kl. 18.00 er manden kommet hjem og vi går til bordet alle mand. Tvillingerne får kartoffelmos.
Mens der bliver ryddet af bordet. underholder den ene voksen alle 3 børn. kl. 20.00 ammes de igen så de kan sove og omkring kl 21.00 sover alle.
Indtil kl 06.00 næste dag har jeg ammet 4 gange i løbet af natten og ender altid med alle børnene under dynen også den store.
Hveranden mandag er jeg i mødregruppe, onsdag formiidag får de bad. Hveranden tirsdag er jeg i svømmehallen og hveranden fredag tager jeg på shoppe tur med min mor., de modsatte fredage har jeg 2 timer alene med den største søn om eftermiddagen hvor vi hygger.
Vores hverdags indkøb foregår lørdag eller søndag, hvor jeg tager afsted alene med en indkøbsliste og madplan for en hel uge.
er begyndt at træne lidt igen i fitness dk og tager afsted onsdag efter aftensmaden og lørdag formiddag, bare en time og bare for mig selv.