Sidste dag i DP på torsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

*Sofie*

Malou har sidste dag i DP på torsdag. Ai, jeg synes lige pludselig at dagene er gået super stærkt!
Hun stopper fordi hele den kommunale dagpleje i Helsingør lukker ned til maj, pga besparelser. Har været så heldig at få en plads til hende i en dejlig integreret institution (som nærmest ligger i vores baghave ) allerede den 16. februar. Så vi slipper for gæstepleje osv når der ska holdes restferier osv. Malous DP stopper allerede 1. marts, så hvis ikk hun havde fået en vuggestueplads nu, sku hun ha oplevet endnu et skift til en anden DP. Vi har prøvet at være hos gæsteplejens gæstepleje, og det var bestemt ikk sjovt
Nåh, det var slet ikk det, det sku handle om jo!

Jeg er bare så super glad for at hun nu ska starte i vuggestue. Jeg tror det blir rigtig spændende for hende
Hun har seføli været rigtig glad for sin nuværende DP, og nu er det så lige jeg vil høre jer, om I gav jeres DP noget (en lille ting, ell. en blomst eller noget?) den sidste dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

charlottekri

vi var simpelthen så glade for vores dp at vi gav hende et armbånd  

men det kan jo være hvad som helst, synes godt at man kan vise at man har sat pris på dem, man har jo nærmest fået et forhold til dem jo

Anmeld

7. februar 2011

meem

Min datters DP får julegave fra de børn hun har

Så til jul satte mig og min datter os ned og lavede et armbånd til hende med hendes navn på...

Det vel tanken der tæller  

Anmeld

7. februar 2011

Heidisbebs

Jeg er selv dagplejer og har prøvet 2 gange at et barn skulle stoppe, den ene pga børnehave start og den anden pga flytning til en anden kommune...den ene fik jeg en flot glas skål og 2 lysestager af og den anden en flot sølvhalskæde med et hjerte i... man bliver helt rørt, når de tænker sådan på en

Anmeld

7. februar 2011

*Sofie*

charlottekri skriver:

vi var simpelthen så glade for vores dp at vi gav hende et armbånd  

men det kan jo være hvad som helst, synes godt at man kan vise at man har sat pris på dem, man har jo nærmest fået et forhold til dem jo

Det var en flot gave at gi
Hva for et slags armbånd var det?

Anmeld

7. februar 2011

*Sofie*

meem skriver:

Min datters DP får julegave fra de børn hun har

Så til jul satte mig og min datter os ned og lavede et armbånd til hende med hendes navn på...

Det vel tanken der tæller  

DP fik også en julegave af os.
Malou fik to fine gaver af hende til jul, og hun havde hjulpet Malou med at lave nogle flotte gaver til mig

Hva var det for et armbånd I lavede? Eller rettere hvordan?

Anmeld

7. februar 2011

*Sofie*

Heidisbebs skriver:

Jeg er selv dagplejer og har prøvet 2 gange at et barn skulle stoppe, den ene pga børnehave start og den anden pga flytning til en anden kommune...den ene fik jeg en flot glas skål og 2 lysestager af og den anden en flot sølvhalskæde med et hjerte i... man bliver helt rørt, når de tænker sådan på en

Hold da op, det var nogle flotte gaver at få

Anmeld

7. februar 2011

charlottekri

*Sofie* skriver:

Det var en flot gave at gi
Hva for et slags armbånd var det?

det var bare et helt enkelt fra guldsmeden, men hun blev rigtig glad for det, for hun havde kun et pandoraarmbånd, og det var jo lidt voldsomt at gå med hele tiden

Anmeld

7. februar 2011

*Sofie*

charlottekri skriver:

det var bare et helt enkelt fra guldsmeden, men hun blev rigtig glad for det, for hun havde kun et pandoraarmbånd, og det var jo lidt voldsomt at gå med hele tiden

Hmm, det er egentlig en ret sød idé

Anmeld

7. februar 2011

charlottekri

du kunne også sagtens lave f.eks. en købmandskurv med en masse lækkerier

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.