Nej, det går altså ikke!!!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

614 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Eliza/lykke

Elizabeth er 9 mrd., og har gået i VS siden hun var 6 mrd.. Alting gik SÅ godt, indtil hun blev syg fornylig.

Derefter var hun hjemme hos mig i 9 dage, og nu vil hun SLET IKKE være i vuggestuen. Jeg kan mærke, at jeg er SÅ tæt på at miste mit arbejde. Mens jeg var på barsel fyrede de alle medarbejdere, så der kun var 3 tilbage (deriblandt mig).

Jeg har måtte tage en masse ferie, mens hun var syg - og nu kan jeg ikke være på kontoret til kl. 16.00, fordi hun er så ulykkelig i VS.

Min mand arbejder i lufthavnen, og det er umuligt for ham, at gå tidligt. Han møder kl. 05.00 og kommer måske hjem til spisetid............. jeg kan ikke holde til det her.

Vi har en dreng på 10 år i forvejen med ADHD.

Hvad søren skal jeg gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Koen.

først et kæmpe for det lyder som en møgsituation! men har hun ikke nogle bedsteforældre der kan tage over lidt.

Anmeld

7. februar 2011

Eliza/lykke

lillespurv20 skriver:

først et kæmpe for det lyder som en møgsituation! men har hun ikke nogle bedsteforældre der kan tage over lidt.

Det er en rigtig møg situation! Jeg er helt nede lige nu. Jeg har mest lyst til at sige op - og så køre hjem til hende.

Min mor bor i København, 60 km væk fra os - og jeg kan ikke både kører drengen i skolen kl. 8.00 og så kører hende til KBH og så selv nå på arbejde........ min far er død, og Elizabeths farmor er også død og hendes farfar har forsøgt selvmord, så der skal hun ikke være..... :-(

Jeg har det SÅ dårligt. Jeg ringede ned til VS for at høre, hvordan hun har det. Og jeg ku høre hende skrige i baggrunden............

Jeg holder sgu ikke til det

Anmeld

7. februar 2011

Koen.

Eliza/lykke skriver:

Det er en rigtig møg situation! Jeg er helt nede lige nu. Jeg har mest lyst til at sige op - og så køre hjem til hende.

Min mor bor i København, 60 km væk fra os - og jeg kan ikke både kører drengen i skolen kl. 8.00 og så kører hende til KBH og så selv nå på arbejde........ min far er død, og Elizabeths farmor er også død og hendes farfar har forsøgt selvmord, så der skal hun ikke være..... :-(

Jeg har det SÅ dårligt. Jeg ringede ned til VS for at høre, hvordan hun har det. Og jeg ku høre hende skrige i baggrunden............

Jeg holder sgu ikke til det

åh din stakkel, og det duer bare ikke Elizabeth er så ked af det i vuggestuen jo Nu ved jeg ikke med jeres økonomi ovs og kommer ikke mig ved, men ved at i nogle kommuner kan man få penge for at passe sit barn hjemme! Ved ikke om det var en mulihed, det er vidst ikke så meget, men hvis i kunne spare nogle steder ovs Så i begge kunne være glade og Elizabeth kunne være tryg

Anmeld

7. februar 2011

Mumto3

Av, av,av mit moderhjerte! Det gør bare så ondt.

Det er bare med at være kreativ og se hvad der kan være af løsninger

A. du lukker øjnene og fortsætter på arbejde og håber på at hun på et tidspunkt affinder sig med situationen og igen bliver glad for vuggestuen

B. du tager hende ud og prøve dagpleje eller anden vuggestue og ser om det hjælper

C. du finder en ung pige der henter din datter tidligt og som så passer hende hjemme hos jer indtil du kommer hjem

D. du siger dit job op, sælger bilen, skære alt fra der er unødvendigt, og går hjemme.

E. beder dit arbejde om at gå ned i tid

F. prøver at finde et andet arbejde med enten flex-tider/arb. hjemme eller et job med mindre timer end fuld tid

Det var hvad jeg lige kunne komme på at forskellige muligheder...

Håber du finder en løsning!!!

Anmeld

7. februar 2011

Eliza/lykke

Jeg ku græde!!!!!!!!!!!!!

De ringede efter mig. De havde ringet 8 gange på min mobil, fordi den var optaget. Min bil kan godt nok flyve, når de ringer.

Hun har skreget i 1½ time - og hun vil intet! Da jeg så kom, blev hun helt rolig og ku godt både grine og smile til alle.

Jeg har nu tænkt meget over det - og jeg har masser af ferie optjent under min barsel. Den vil jeg sprede ud fra nu af og frem tikl maj med ½ dage. På den måde kan jeg hente hende allerede kl. 12.30 hver dag. Men det er vigtigt at hun kommer dernede et par timer hver dag, for at blive kørt ind igen.

Det er ligesom så om, at hun har glemt det hele igen efter hun var syg så længe. Jeg håber, at min arbejdsgiver går med til det. Ellers har jeg bedt om at de fyrer mig. Først skal jeg så tage resten af min orlov på 3 mrd., + restferie + min opsigelsesperiode på 3 mrd - kryds fingrene for mig og lille Elizabeth.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.