En til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

926 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

Worldwide

Ih altså! Nu er det jo "kun" snart 5 uger siden vi sagde velkommen til vores datter herhjemme, og må ærligt indrømme jeg savner virkelig meget af være gravid! Selvom det var en sej graviditet og fødsel, så har jeg så meget lyst til at gøre det igen LIGE NU! Kæresten er helt med på at lave nr 2 nu hvis jeg ønsker det, meeen alt fornuft i mit lille hoved siger vi skal vente.. Men uh ha! Savner at mærke de små såvel som store spark indefra, søvnløse nætter, scanningerne osv!

Jeg har hele tiden sagt tøsen skal være et års tid før end min fornuft siger mig vikan starte op på projekt baby nr 2.. Men hvor er det altså at vente!

Bar elige lidt "ynk" herfra :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

L.J.L

Mileva skriver:

Ih altså! Nu er det jo "kun" snart 5 uger siden vi sagde velkommen til vores datter herhjemme, og må ærligt indrømme jeg savner virkelig meget af være gravid! Selvom det var en sej graviditet og fødsel, så har jeg så meget lyst til at gøre det igen LIGE NU! Kæresten er helt med på at lave nr 2 nu hvis jeg ønsker det, meeen alt fornuft i mit lille hoved siger vi skal vente.. Men uh ha! Savner at mærke de små såvel som store spark indefra, søvnløse nætter, scanningerne osv!

Jeg har hele tiden sagt tøsen skal være et års tid før end min fornuft siger mig vikan starte op på projekt baby nr 2.. Men hvor er det altså at vente!

ehmm.. du skal jo lige huske på at der så også kommer et barn ud af den graviditet som sådan savner og vil opleve igen

Har du overvejet hvor hårdt det vil blive at have 2 små babyer i huset?

Anmeld

7. februar 2011

Worldwide

Det vil blive voldsomt hådt med 2 ble børn, ingen tvivl om det..

Heh, er helt med på der kommer et barn ud :p Men uh er i 7 sind! Jeg er selv virkelig ked af jeg er den yngste i vores søskende flok, og der er 5 år mellem mig og min yngste bro, så jeg har egentlig aldrig haft så stor "glæde" af dem... Kæreste mener vi sagtens kan klare et barn mere i slutning af det her år, men jeg har da mine for og i mod.. Selvom jeg savner det så kan jeg sagtens se fornuften i at vente..

Anmeld

7. februar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi har 17 mdr. imellem vores - planlagt. Vi har ikke fortrudt det og det er også blevet nemmere med tiden. Men jeg ville råde dig til, at vente lidt endnu. Jeres datter er trods alt kun 5 uger

Anmeld

7. februar 2011

L.J.L

Mileva skriver:

Det er jo kun jer selv der kan tage den beslutning om i skal eller ikke skal.

Hvis jeres datter kun er 5 uger, så kan der jo nå at ske meget med hendes udvikling endnu. Jeg oplever tit at forældre der får et meget nemt barn som bare sover fra dag 1, med det samme ønsker sig en til. Men prøv at tænk sig hvis barn nr 2 er fuldstændig stik modsat barn nr 1, og bare holder en vågen hele natten, og skriger og græder døgnet rundt. Jeg siger ikke det bliver sådan men måske man skulle prøve at overveje om man vil kunne takle sådan en situation også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.