hej søde piger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2011

Lilac

ja, én støvle på den forkerte fod

dejligt mavebillede der i den anden tråd, du er smuk!

Haha! Det havde jeg slet ikke set! Sådan, Luca  og tak for komplimenten 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

ooo

Kære Camilla.

Du behøver slet ikke forklare noget som helst, vi ved godt at det har været svært for dig at overskue alt her på det sidste. Og det er rigtigt, at vi nogen gange kommer til at bruge for meget tid herinde, men det er svært at styre, når der er så dejlige mennesker herinde.

Den dårlige stemning har jeg ikke lagt mærke til, men nu er jeg helt bange for at det er noget jeg har været med til at bidrage med, via mine indlæg om bræk og...nå ja, bræk. Det er selvfølgelig ikke det fedeste at læse om, det kan jeg godt se.

Jeg er nu glad for at høre fra dig igen, og se de små bøtter, der jo ikke er så små mere. Men dejlige, det er de stadig! Jeg glæder mig til at se dem og dig på søndag.

Kram Mette.

Anmeld

7. februar 2011

Milka

Kære Camilla.

Du behøver slet ikke forklare noget som helst, vi ved godt at det har været svært for dig at overskue alt her på det sidste. Og det er rigtigt, at vi nogen gange kommer til at bruge for meget tid herinde, men det er svært at styre, når der er så dejlige mennesker herinde.

Den dårlige stemning har jeg ikke lagt mærke til, men nu er jeg helt bange for at det er noget jeg har været med til at bidrage med, via mine indlæg om bræk og...nå ja, bræk. Det er selvfølgelig ikke det fedeste at læse om, det kan jeg godt se.

Jeg er nu glad for at høre fra dig igen, og se de små bøtter, der jo ikke er så små mere. Men dejlige, det er de stadig! Jeg glæder mig til at se dem og dig på søndag.

Kram Mette.

hvor er du sød jeg synes dine brækindlæg har været dejlige

Anmeld

7. februar 2011

anna-jonas

Jeg har sådan savnet dig Camilla.............................og det har jeg også skrevet på FB. Er glad for at du er tilbage, eller hvad man nu siger. Dine bøtter er jo ved at være rigtige små pigebørn, hva'??

Jeg har ikke bemærket nogen dårlig stemning, og sådan noget er jeg yderst følsom over for. Det jeg har mærket er, at der er mange, der har haft sygdom og psykiske problemer at slås med, og det har resulteret i en afmatning hos os. Det er svært at finde overskud til at skrive noget konstruktivt, eller bare trøstende, når man selv befinder sig på bunden, rent overskudsmæssigt.

Jeg ved at du også har haft en svær periode, og jeg håber at den er på retur, og at du er ved at genvinde lidt energi og livsglæde.

Ja, det er en tidsrøver denne NS gruppe....................men sådan er det med søde mennesker, de må godt tage lidt af ens tid.

Anmeld

8. februar 2011

lion

Hej Camilla.

Hvor er det dejligt at hører fra dig.

Kedeligt at I alle 3 har været syg på en gang, jeg håber det snart er slut.

Omkring stemningen, så ja meget sygdom og "negative" indlæg. Men det skal nok vende. Jeg ved at jeg snart kan lave et indlæg om min skønne søn som bliver 1 år om 19 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.