søvn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. februar 2011

AA10

hey.. min datter er ti dage gammel og har ellers vågnet hver 3-4 time men i nat har hun sovet i 6 timer uden og vågne er det normalt  har været så bekymret og blev så glad da hun vågned før er det evt mig der skal tag den med ro eller på forhånd tak...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Nalle

Tror nu det er meget normalt, da vores søn var 3-4 uger som han igennem, det vil sige ca 8 timer om natten

Anmeld

7. februar 2011

B&J

AA10 skriver:

hey.. min datter er ti dage gammel og har ellers vågnet hver 3-4 time men i nat har hun sovet i 6 timer uden og vågne er det normalt  har været så bekymret og blev så glad da hun vågned før er det evt mig der skal tag den med ro eller på forhånd tak...

NYD DET!! hihihihihi--

du skal bare nyde det selv om det er svært... for vores dreng sov aldrig mere ind ½time og 3 timer sov han og vågen i 2-4 timer også ½-3 sov det var super hårdt om natten

Anmeld

7. februar 2011

Henriette1973

Hej

Tja jeg tror det er helt almindligt. Min datter sov om natten 6 timer i streg fra hun var 3 uger, og har sovet igennem siden. (Nu er hun 2 år)

Jeg tror ikke du skal bekymre dig, bare nyde det

Og tillykke med din lille pige

Henriette

Anmeld

7. februar 2011

AA10

Nalle skriver:

Tror nu det er meget normalt, da vores søn var 3-4 uger som han igennem, det vil sige ca 8 timer om natten

hehe ok cool.. ja må prøve det virker bare så utroligt hehe men tak for svar det beroligere en

Anmeld

7. februar 2011

AA10

B&J skriver:

NYD DET!! hihihihihi--

du skal bare nyde det selv om det er svært... for vores dreng sov aldrig mere ind ½time og 3 timer sov han og vågen i 2-4 timer også ½-3 sov det var super hårdt om natten

hehe ok det må jeg prøve det bare utroligt når hun aldrig har sovet så længe men tak for svar

Anmeld

7. februar 2011

AA10

Henriette1973 skriver:

Hej

Tja jeg tror det er helt almindligt. Min datter sov om natten 6 timer i streg fra hun var 3 uger, og har sovet igennem siden. (Nu er hun 2 år)

Jeg tror ikke du skal bekymre dig, bare nyde det

Og tillykke med din lille pige

Henriette

hehe ja jeg må prøve det utroligt synes jeg og kunne finde en rytme eller hvad man siger på så kort tid.. men tak for svar mange tak..

Anmeld

7. februar 2011

SussieThyssen

AA10 skriver:

hehe ok det må jeg prøve det bare utroligt når hun aldrig har sovet så længe men tak for svar

Ja..man bliver altid forbløffet og bekymret når det sker...hehe.
Men tag du det bare roligt.
Din mælk er kommet på plads..der er åbenbart god kraft i den, så den bette er mæt og tilfreds, og så vil hun naturligvis sove godt og længe.
Så vær du bare glad for det.
Det er langt fra alle beskåret at få så meget nattefred

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. februar 2011

Nalle

AA10 skriver:

hehe ok cool.. ja må prøve det virker bare så utroligt hehe men tak for svar det beroligere en

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.