Hvor store er jeres babyer 10 - 14 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2011

Lillefe

Tjuhl skriver:

Sol er 16 uger og hun var for en uge siden 66 cm og 8,3 kg

Hun er godt nok en lang tøs... hvor høje er de i er?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2011

celkt

vil da også være med, selvom min trold kun er 6 uger...

ida er på 5900 g og 57 cm... hvem sagde hun er en lille bolle... ;-)

Anmeld

13. februar 2011

Clisolka

14 uger - 6400 g og 61 cm 

Vi startede ved 4005 g og 51 cm ved fødslen.

Anmeld

13. februar 2011

Chr.Kristiansen

Josephine vejede 3600 ved fødslen og var 53 cm.

Hun blev 11 uger i onsdags og vejer 5550 og er 62 cm  

Anmeld

14. februar 2011

oo

Perl skriver:

Hun er godt nok en lang tøs... hvor høje er de i er?  

jamen jeg er kun lige 1,63 cm, men Søren er næsten to meter

Anmeld

14. februar 2011

FruHolm <3

vil også være med selvom min dreng kun er 7 uger

ved fødslen var han 52 cm og vejede 4110 og til 5 ugers undersøgelsen var han 60 cm og vejede 6200

Anmeld

14. februar 2011

Lillefe

jamen jeg er kun lige 1,63 cm, men Søren er næsten to meter

Hehe ja så bliver hun jo nok høj har lægen vist den der måle ting endnu? jeg fik et ekstra tjek da jeg skiftede læge så hun lavede et tjek med ham her slut Januar og han lå over de andre på han egen streg.. dvs over gennemsnittet det samme gør nadia og har hun altid gjort..Men vi er også begge høje jeg er 180 og kenneth er 187.  bliver spændende at se ved næste tjek.. tillykke med Navnet forresten

Anmeld

14. februar 2011

CiSo

Cilas er 16 uger imorgen.. Og ved fødslen vejede han 2860g og målte 47 cm. Nu vejer han 5850g og er 60 cm..

Anmeld

14. februar 2011

oo

Perl skriver:

Hehe ja så bliver hun jo nok høj har lægen vist den der måle ting endnu? jeg fik et ekstra tjek da jeg skiftede læge så hun lavede et tjek med ham her slut Januar og han lå over de andre på han egen streg.. dvs over gennemsnittet det samme gør nadia og har hun altid gjort..Men vi er også begge høje jeg er 180 og kenneth er 187.  bliver spændende at se ved næste tjek.. tillykke med Navnet forresten

tark

ja, vi har kigget på kurverne frs fødslen af med sundhedsplejersken og hun har hele tiden ligget over gennemsnittet, men altså hvis man sammenholder hendes vægt med hendes længde, så følges de fint...hun er bare større end normalt

Anmeld

14. februar 2011

Lillefe

Tjuhl skriver:

tark

ja, vi har kigget på kurverne frs fødslen af med sundhedsplejersken og hun har hele tiden ligget over gennemsnittet, men altså hvis man sammenholder hendes vægt med hendes længde, så følges de fint...hun er bare større end normalt

Ja sådan er det vidst også med Nilan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.