Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
mamax3 skriver: Ej hvor sejt... Men var det dyrt så med såen en pool??? Synes det ser så fedt ud der hvor du er med ryggen til i vandet.
Ej hvor sejt...
Men var det dyrt så med såen en pool???
Synes det ser så fedt ud der hvor du er med ryggen til i vandet.
Ja lidt dyrt. Penthouselejligheden koster 9000 i døgnet. (det gav vi dog ikke)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Zette skriver: Ja lidt dyrt. Penthouselejligheden koster 9000 i døgnet. (det gav vi dog ikke)
pyha ja det er en sjat...
mine forældre rejser til Thailand d 19 og nej er slet ik misundelig...
mamax3 skriver: pyha ja det er en sjat... mine forældre rejser til Thailand d 19 og nej er slet ik misundelig...
åååhhhh I love Thailand...
Zette skriver: åååhhhh I love Thailand...
Har aldrig været der, men de var der os sidste år.
Jeg har kun været i England, i Island, Tyskland, Norge, Sverige og Tjekkiet... Men håber kæresten og jeg og min datter kommer ud og rejser en dag.
mamax3 skriver: Har aldrig været der, men de var der os sidste år. Jeg har kun været i England, i Island, Tyskland, Norge, Sverige og Tjekkiet... Men håber kæresten og jeg og min datter kommer ud og rejser en dag.
Du har noget til gode - det er absolut fantastisk. Så mildt og venligt.
Zette skriver: Du har noget til gode - det er absolut fantastisk. Så mildt og venligt.
Vil glæde mig...
Og endnu engang det en SKØN datter i har...
hold da op nogle dejlige billeder.. hvor er hun dog dejlig
BechHannibal skriver: Hold da op nogle helt igennem skønne billderDer ser ud til i har haft jer en fantastisk tur!Hun er da heller ikke til at stå for jeres datterp.s - må da lige hører til hvor du har fået fat i det seje ugle sengetøj hun ligger med på et af billederne?
Hold da op nogle helt igennem skønne billderDer ser ud til i har haft jer en fantastisk tur!Hun er da heller ikke til at stå for jeres datterp.s - må da lige hører til hvor du har fået fat i det seje ugle sengetøj hun ligger med på et af billederne?
Tusind tak, jeg har købt det igennem her :
http://lofquistdesign.dk/sengetoej-16/
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128