Hvordan pokker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Anonym trådstarter

Hvordan pokker finder i veninder herinde?
Jeg synes det er så svært at komme i kontakt, og har det svært med bare at skrive: hej skal vi lære hinanden at kende ..

hjælp
hilsen anonym ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Mi

Ja, det er da svært. Men når du er anonym er det jo også lidt svært at lære dig at kende

Tror bare du skal bruge noget tid herinde, så lærer man efterhånden folk lidt at kende.

Marianne

www.stjerneleg.dk

Anmeld

6. februar 2011

Nalle

Tror bare helt automatisk man falder i snak med folk, hvis de siger en noget Jeg har ikke opsøgt veninder herinde, men har alligvel fået nogle stykker

Det ville også hjælpe lidt på det ikke at være anonym

Anmeld

6. februar 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Hvordan pokker finder i veninder herinde?
Jeg synes det er så svært at komme i kontakt, og har det svært med bare at skrive: hej skal vi lære hinanden at kende ..

hjælp
hilsen anonym ..

Det du gør er at være aktiv i trådene. Og så vil du hurtigt opdage, at nogle klinger du bare mere sammen med end andre.
Du skriver noget, en anden svarer tilbage, og så kører det pingpong frem og tilbage. Så opdager man at man også samstemmer i andre tråde..og så er det bare at sende en venskabsanmodning til vedkommende.
Skrive en lille pb..sludre lidt der...måske udveksle FB..og så kører den

Kærligst
Sussie

Anmeld

6. februar 2011

Shibby

Hvis der er en bestemt du syntes om,så er det en god ide at svare i de indlæg som den bruger du syntes om skriver ?

Måske får hun øjnene op for måden du skriver på,eller et eller andet der vækker hendes interesse?

Meeeen som andre skriver er det svært at fange de her signaler hvisman er anonym..hehe

Jeg får i snit 3 breve dagligt-på facebook med seere der syntes vildt om mig som vil være venner irl ect.. For mig lyder det bare total blæst da jeg ikke kender de personer! Her på baby har jeg 21 der har ansøgt om venskab. Nogle af dem har jeg accepeteret. Aner ikk hvrfor. Jeg har 31 ulæste breve. Jeg kan ikk overskue at læse dem!

Men hvis jeg har skrevet med en via en debat i noget tid enten her eller facebook eller lign,så kan jeg langtsomt se personligheden og så småt danne mig et indtryk der fortæller mig om jeg gider bruge tid på dem eller ej..

Nettet er en god måde at lure hinanden af på,det kan være svært. Lige så som netdating,men selv på det punkt er der solstrålehistorier!

Held og lykke..Hvem end du er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.