sikke en forandring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.088 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

bette

simone da hun var ny 

og simone nu

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2011

Tut

Ja, der sker meget!

Men hun er jo bare SÅ lækker - og fårk hvor hun ligner Mikkel.

Anmeld

7. februar 2011

bette

Tut skriver:

Ja, der sker meget!

Men hun er jo bare SÅ lækker - og fårk hvor hun ligner Mikkel.

synes du.. hmm det kan jeg slet ikke se.. synes slet ikke hun ligner sin brormand. 

Anmeld

7. februar 2011

Joan ( Smallie )

Kæft hvor er hun lækker. Jo hun ligner Mikkel vildt meget især på munden.

Hvordan går det med at spise?

Anmeld

7. februar 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Kæft hvor er hun lækker. Jo hun ligner Mikkel vildt meget især på munden.

Hvordan går det med at spise?

det går bedre.. hun spiser ihvertfald en masse grød når hun får det.. og deri putter jeg mme pulver i.. 

men flasken er hun stadig ikke glad for

Anmeld

7. februar 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

det går bedre.. hun spiser ihvertfald en masse grød når hun får det.. og deri putter jeg mme pulver i.. 

men flasken er hun stadig ikke glad for

Så mener hun jo nok hun er færdig med det flaske noget. Også kun for små piger sådan noget

Hvad så med mme i kop er det noget hun vil?

men er det ikke også fint nok hun spiser grød i stedet for flaske? eller er du ikke helt klar til det?

Anmeld

7. februar 2011

Siber

Hvor er hun sød Bette

Anmeld

7. februar 2011

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Så mener hun jo nok hun er færdig med det flaske noget. Også kun for små piger sådan noget

Hvad så med mme i kop er det noget hun vil?

men er det ikke også fint nok hun spiser grød i stedet for flaske? eller er du ikke helt klar til det?

altså for min skyld måtte hun gerne forblive lille bitte.. men tror ikke hun er enig.. hun er allerede i en størrelse 74 :S hvad skal det dog ikke ende med.. 

hun er en laaaaang pige.. men jo jeg har det okay med hun spiser grød som hun gør.. hellere det end ingenting.. 

mme i kop er hun ik begejstret for.. 

Anmeld

7. februar 2011

Joan ( Smallie )

bette skriver:

altså for min skyld måtte hun gerne forblive lille bitte.. men tror ikke hun er enig.. hun er allerede i en størrelse 74 hvad skal det dog ikke ende med.. 

hun er en laaaaang pige.. men jo jeg har det okay med hun spiser grød som hun gør.. hellere det end ingenting.. 

mme i kop er hun ik begejstret for.. 

jamen som jeg har sagt så gad Anne altså heller ikke mme så der blev også smidt så meget så muligt i grøden.

Men altså du kan lige komme her ud så kan du få noget rigtig ko mælk med hjem det har de godt af og det vil hun næsten helt sikkert kunne lide. Mine unger ELSKER det. og med rigtig ko mælk mener jeg det der bare lige er kølet ned og ellers ikke gjort andet ved.

ja hold da op hun er lang det er da helt vild. Anne er i 86 nu og hun bliver jo 2 lige om lidt.

Anmeld

7. februar 2011

Muffinmus

Hun ser skøn ud og jooo, hun ligner mikkel vildt meget:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.