Opstartsmavebillede 4+6 (5. uge)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.863 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. februar 2011

Frøken J.

Jeg vil gerne ligge fotos på hver uge eller hver anden uge, så selvom man self. ikke kan se noget på maven endnu, skal der da alligevel lige et billede på, så jeg kan følge maven herinde. Hehe Det er også altid sjovest at se billederne hen af vejen, når man har noget at sammenligne med. Her er jeg 4+6 og altså i 5. uge. I dag er jeg 6+1

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2011

Manakauapo

Hvor er du flot!

Anmeld

6. februar 2011

Frøken J.

Valkyrien skriver:

Hvor er du flot!

Tak! Så skulle du se maven for 23 kilo siden. Der lignede jeg nok en i uge 22 haha

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

Bliver sjovt om nogle måneder at kunne sammenligne.. og se forskellen  

Anmeld

6. februar 2011

Den lykkelige

Secrets skriver:

Tak! Så skulle du se maven for 23 kilo siden. Der lignede jeg nok en i uge 22 haha

Virkelig flot du har tabt så meget.. din hud har da virkelig trukket sig sammen.. du ser rigtig godt ud og super flot flad mave..

Anmeld

6. februar 2011

twinny

fin mave.... vi glæder os til at se når der er bule på....

Anmeld

6. februar 2011

Frøken J.

milopilo skriver:

Virkelig flot du har tabt så meget.. din hud har da virkelig trukket sig sammen.. du ser rigtig godt ud og super flot flad mave..

Tak skal du have! Ja, det må være fordelen ved at være ung. Hehe Hvis jeg læner mig forover rynker maveskindet LIDT og hænger LIDT, men det er slet ikke noget man ser, så det er bare dejligt. Det bliver spændende at se, hvordan den ser ud efter graviditeten Har tendens til strækmærker, så må virkelig sørge for at smøre huden ind!

Anmeld

6. februar 2011

Frøken J.

Baby-støv skriver:

fin mave.... vi glæder os til at se når der er bule på....

Tak! Det gør jeg også 

Anmeld

6. februar 2011

Koen.

så flot slank Glæder mig til at følge mavsen!

Anmeld

6. februar 2011

Maalene

Sikke en flot mave du har dig - og kanon flot vægttab - du må være virkelig stolt af dig selv

Glæder mig til at se den vokse (der er kun 3 dage imellem os, så kan vi rigtig sammenligne)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.